اخبار بازی

2009، سال تسلط اسکوار انیکس

سال 2009 قرار است که به یکی از قویترین‌ و پررنگ‌ترین سال‌های حضور اسکوار انیکس در تاریخ بازی‌های ویدئویی تبدیل شود. در سال 2008 این کمپانی نتوانست حضور خوبی در صنعت بازی داشته باشد ولی تلاش این شرکت برای خرید چند استدیوی مختلف، در حالی که خودش در شرایط مساعدی نبوده و در حال تهیه چندین بازی پرهزینه بود، قدرت و ثروت این کمپانی را به همگان نشان داد.

در اولین کوارتر سال 2009، اسکوار با قدرت ظاهر خواهد شد و بازی‌های Star Ocean: TSE، Dragon Quest V، Star Ocean: TLH، Final Fantasy Crystal Chronicles و Valkyrie Profile DS را عرضه خواهد کرد که به احتمال بسیار قوی همه این‌ها در صدر بازی‌های پرفروش قرار خواهند گرفت.

همچنین Dissidia Final Fantasy که در هفته اول خود رکود 503,401 را در ژاپن به جای گذاشت، در اواسط 2009 در سراسر دنیا عرضه شده و به بالا بردن میزان فروش این کمپانی کمک می‌کند.

بازی بسیار پرطرفدار و شماره دار از سری فاینال فانتزی که همان FFXIII می‌باشد و برای PS3 و 360 در نظر گرفته شده، در اواخر 2009 عرضه می‌شود در حالی که همزادش FFXIII Agito نیز در همان زمان ظاهر می‌شود و در کنار هم، قطعا اسکوار انیکس را تغذیه می‌کنند.

همچنین یکی دیگر از بازی‌های مهم نیز که هم اکنون در دست ساخت است، بازی FFXIII Versus است که هر چند بیشتر انتظار می‌رود که در سال 2010 عرضه شود، اما انتشار آن در اواخر 2009 نیز دور از ذهن نیست.

با این وضعیت خوبی که اسکوار در سال 2009 خواهد داشت، جای تعجب نیست که آنها می‌خواهند تاثیرات خود را بر روی بازار‌های جهانی نیز اعمال کنند و استدیوی جدید آن‌ها در لس‌آنجلس نیز شاهد این مدعاست.

با این پتانسیل بالا، اسکوار قصد دارد که سال 2009 را از آن خود کند؟ 2009، سال اسکوار انیکس… نظر شما چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا