اخبار بازی

18 دقیقه همراه با BATTLEBORN

روز گذشته استودیو Gearbox با همکاری 2k نمایشی 18 دقیقه‌ای را از گیم‌پلی BATTLEBORN ارایه کردند و سعی داشته‌اند که همراه با آن و در کنار سازندگان، به معرفی رسمی بازی و ویژگی‌های آن بپردازند. (نمایشی که در ادامه خواهید دید مربوط به نسخه pre- alpha بازی است).

Battleborn جدیدترین IP استودیو Gearbox به شمار می‌آید و قصد دارد بار دیگر فضای MOBA و همکاری‌های تیمی را به وجود آورد. سازنده‌ها هنگام معرفی عنوان خود از آن با نام «Hero Shooter» یاد کرده‌اند و این موضوع به ویژگی‌های منحصر به فرد هر شخصیت و قابلیت‌های آن‌ها باز می‌گردد. عنوان جاه‌طلبانه Gearbox تاکید ویژه‌ای بر قابلیت‌ها و شخصی‌سازی‌های قهرمان‌های خود خواهد داشت و قرار است در این زمینه تجربه‌ای نو را در اختیار قرار دهد.

نمایش بازی، استایل گیم‌پلی و شخصیت‌ها ممکن است به گونه‌ای باشد که مورد سلیقه هر فردی قرار نگیرد. شلوغی و آشفتگی لذت‌بخشی در گیم‌پلی بازی دیده می‌شود که تا حدی یاد آور Borderlands و ویژگی‌های آن است. البته اگر همه‌چیز خوب پیش ‌رود و به این سبک از بازی‌ها هم علاقه داشته باشید، قطعا از بازی لذت خواهید برد، هر چند که تاکید بازی بر روی همکاری‌های تیمی و بخش‌ چند نفره، قسمت تلخ بازی برای ما خواهد بود…

Battleborn سال آینده برای XONE ،PS4 و PC منتشر خواهد شد.
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا