اخبار بازی

جایزه سه میلیون دلاری حالت تک‌نفره مسابقات جهانی بازی Fortnite به نوجوان 16 ساله رسید

بازی Fortnite

اولین مسابقات جهانی بازی Fortnite به اتمام رسید و نتایج رقابت آن در حالت تک‌نفره اعلام شدند. Kyle ‘Bugha’ Giersdorf نوجوانی 16 ساله پس از 6 راند مسابقه نفس‌گیر موفق شد با کسب امتیاز 59 که حدودا دو برابر امتیاز بیشتر در مقایسه با 33 امتیاز نفر دوم بود جایزه را به خانه ببرد.

Bugha جایزه 3 میلیون دلاری را به واسطه قرار گرفتن در جایگاه اول مسابقات ساخته شرکت Epic Games به خانه برد و حتی نیازی نیست تا این جایزه را با شخص دیگری به اشتراک بگذارد. پیش از این مشخص شده بود Poor Nyhrox و Aqua که قهرمانی حالت دو‌نفره مسابقات جهانی بازی Fortnite را به دست آورند هر کدام 1.5 میلیون دلار دریافت می‌کنند.

Bugha مسابقات را با برد آغاز کرد اما چندان آن را تا انتها به خوبی پیش نبرد تا این که در راند چهارم توانست در جمع 5 نفر نخست قرار بگیرد و امتیازات مربوط به از بین بردن رقیبان را برای خود انباشه کند. علیرغم این که Bugha پیروزی دیگری به دست نیاورده بود اما عملکرد پایدار باعث شد تا امتیاز بالای خود را حفظ کند. با حفظ خود در جمع ده پلیر اول و بازی تهاجمی حتی در آخرین مسابقه، وی توانست پلیرها را یکی پس از دیگری از مقابل خود بردارد و در حالی که لبخندی نیز بر لب داشت پیروزی خود را قطعی نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا