اخبار بازینینتندو سوییچ

تاریخ عرضه نسخه نینتندو سوئیچ بازی 13Sentinels: Aegis Rim مشخص شد

شرکت Atlus رسما اعلام کرده که بازی 13Sentinels: Aegis Rim بالاخره در تاریخ 12 آپریل سال 2022 (2 اردیبهشت 1401) برای Nintendo Switch عرضه خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی 13 Sentinels: Aegis Rim

این خبر در جریان یک لایو استریم که به منظور جشن گرفتن دومین سالگرد عرضه بازی برگزار شده بود، اعلام شد. بازی 13Sentinels: Aegis Rim ابتدا در سال 2019 در کشور ژاپن و سپس در سال 2020 در سراسر دنیا بر روی PS4 عرضه شده بود. اما اکنون دارندگان کنسول نینتندو سوئیچ نیز می‌توانند از تاریخ 2 اردیبهشت سال آینده به تجربه این عنوان علمی تخیلی استراتژی/ماجراجویی بپردازند.

آخرین ساخته استودیوی Vanillaware از آن دسته بازی‌هایی است که طی سال‌های اخیر علی‌رغم تمجید و ستایش‌های فراوان و نقدهای مثبت، کمتر مورد توجه قرار گرفت. بازی دارای استایل بصری خاصی است و روایتی غیر خطی را از چند شخصیت مختلف شامل می‌شود. این عنوان یک چرخه ساخت 6 ساله را طی کرد و در حالی که ابتدا قرار یک بازی PS Vita باشد، در نهایت برای پلی استیشن 4 عرضه شد. حال پس از گذشت چند سال، یک کنسول دستی دیگر یعنی سوئیچ، میزبان بازی 13Sentinels: Aegis Rim خواهد بود.

در این لایو استریم ویژه همچنین اعلام شد که فروش جهانی بازی 13Sentinels: Aegis Rim تا به امروز، به عدد 500,000 رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا