اخبار بازی

10 بازی برتر سال 2012 از نگاه سایت digitalbattle

با امدن سال 2012 صفحه جدیدی از عناوین دنیای بازی گشوده شد و گیمرها با بازیهایی که سالها منتظر ان بودند اشنا خواهند شد . در همین راستا نیز سایت Digitalbattle طبق عادات هر ساله دنیای بازی 10 بازی معروفی که بیشتر از همه گیمرها منتظر امدنشان هستند را لیست کرده است که در زیر شاهد ان هستید.

10: Counter-Strike: Global Offensive
سری جدید بازی Counter-Strike با نام Counter-Strike: Global Offensive تا چندی دیگر روانه بازار میشود ؛ از اخرین سری این بازی معروف و محبوب تقریبا 8 سال میگذرد و سری Counter Strike 1.6 ان همچنان جزو یکی از بازیهای مولتی پرطرفدار در نزد گیمرها میباشد این بازی برای سه پلتفرم PC, PlayStation 3, Xbox 360 در ماه می روانه بازار میشود .

9 :Max Payne 3
از پایان اخرین ماجراهای مکس سالهای بسیاری میگذشت که مسئولان Rockstar در همایش E3 سال 2009 به هوادارن این خبر بزرگ را دادند که سری سوم بازی یعنی Max Payne 3 در
راه است . درست است که این بازی با تاخیرات فراوانی مواجه بود ولی امسال و در ماه مارچ شما داستانهای مکس در شهر نیویورک دنبال خواهید کرد .

8: Mass Effect 3
بازی Mass Effect 3 را میتوان یکی از موفق ترین بازیها در سبک sci-fi خواند ؛ اخرین شاهکار استودیو BioWare بعد از وقفه ای کوتاه در ماه مارچ امسال روانه بازار میشود و داستانش را از جایی شروع
میکند که در Mass Effect 2 به پایان رسانیده بود .بازی همچنین از بخش multiplayer بهره میبرد و گیمرها میتوانند در این بخش نیز لذت کافی را بهره ببرند.

7 :Mario Party 9
سری بازیهای ماریو سالهاست که در ژاپن و اقصا نقاط دنیا دارای طرفدارن بی شماری است . اینبار نیز سری جدید بازی یعنی Mario Party 9 برای کنسول Mario Party بر میگردد . سری بازیهایی که توانسته است 50 میلیون نسخه در جهان فروش داشته باشد . Mario Party 9 که با شخصیت محبوب Luigi و 30 کارکتر قابل بازی دیگر در ماه مارچ منتشر میشود جزو بازیهای پرطرفدار سال 2012 به شمار می اید .

6 : Metal Gear Rising: Revengeance
شاهکار استاد کوجیما و یک Spin-off زیبا از استودیو Platinum Games . طبق خبرهای داستان بازی بین Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty و Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots رخ میدهد و شخصیت بازی Raiden یکی از شخصیت های محبوب در این بازی به شمار میرود . باید دید اولین بازی که خود کوجیما در ان دخالت نداشته است در نوامبر امسال چگونه خواهد بود .

5 : Hitman Absolution
شاید بگوییم سری جدید بازی هیتمن یعنی Hitman Absolution یکی از بازیهای سال 2012 باشد که هیچ چیزی در مورد ان نمیدانیم . سازنده بازی IO Interactive و ناشر ان SE هستند و تنها
چیزی که در این بازی مشخص شده است استفاده از انجین جدیدی با نام Glacier 2 و همچنین بازگشت Agent 47 به بازی میباشد .

4 : Halo 4
سری بازیهای Halo یکی از انحصاریهای محبوب کنسول Xbox به شمار میرود و سری جدید این بازی یعنی Halo 4 در E3 2011 به صورت رسمی از شرکت MS معرفی شد .
داستان Halo 4 ماجرهای شخصیت محبوب Master Chief و Cortana بعد از پایان داستان Halo 3 دنبال میکند و این بازی شروعی بر ساخت یک سه گانه جدید میباشد .

3 : BioShock Infinite
بازی معروف BioShock: Infinite یکی دیگر از سری بازیهای معروف اقای Ken Levine میباشد تا بار دیگر شما را به دنیایی بی قانون ببرد و اینبار بر خلاف گذشته در اسمان Columbia قدم خواهید گزاشت .
بازی BioShock یکی از بازیهای موفق در این دهه به شمار میرود و تا سپتامبر 2012 روانه بازار میشود .

2 : Diablo 3
Diablo 3 ، یکی از شاهکارهایی که شرکت بزرگ بلیزارد بیش از 10 سال ان را فراموش کرده بود . و بلاخره بعد از این همه سال ، امسال سالیت که ما لذت بازی کردن بازی در سبک hack and slash و داستانهای 5 شخصیت جدید مان را شروع خواهیم کرد . نشان دادن دموهای CG از این بازی بیش از پیش از انتظار گیمرها کاسته است و بیشک Diablo 3 یکی از بازیهایی است که امسال بسیاری منتظر ان هستن .

1 :Grand Theft Auto V
بله در شماره یک ما سری و بازی معروف Grand Theft Auto V قرار دارد . سری بازیی که توانسته است بیش از 120 نسخه در سطح جهان فروش داشته باشد نشان از پر طرفدار بودن این بازی موفق است .
در Grand Theft Auto 5 شما به شهر Los Angeles باز میگردید و شما در جایی با نام “Los Santos” به شکار ماموریتها ، فرار از دست پلیسها و دزدین و خریدن سلاح و ماشین میپردازید . این بازی بزرگ در اکتبر امسال روانه بازار میشود .

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا