اخبار بازی

‌شایعه: روز نخست عرضه‌ی Final Fantasy XV، به‌روزرسانی 7 گیگابایتی برای آن منتشر خواهد شد

یکی از دلایلی که تاریخ انتشار بازی مورد انتظار Final Fantasy XV به تعویق افتاد این بود که شرکت Square Enix، ناشر این بازی، تمایلی به عرضه‌ی به‌روزرسانی روز نخست حجیم نداشت چرا که می‌خواست این بازی در روز‌های اول [انتشار] برای همه‌ی افراد قابل بازی باشد؛ از جمله کسانی که از اینترنت مناسب برای دریافت به‌روزرسانی حجیم بهره نمی‌برند.

با این حال اما، به نظر می‌رسد همچنان وضعیت تغیییری نکرده است، چراکه حتی پس از تاخیر، به‌روزرسانی 7 گیگابایتی برای این بازی عرضه خواهد شد. ظاهراً، یکی از کاربرانی که توانسته زودتر از موعد مقرر به این بازی دست یابد، تصویری از به‌روزرسانی حجیم روز نخست این بازی در اینترنت به اشتراک گذاشته که باعث به وجود آمدن این شایعه شده است. تعجب افراد از این نکته است که با وجود تاخیر، چرا باید همچنان به‌روزرسانی روز نخست Final Fantasy XV این چنین حجم بالایی داشته باشد.

این پرسش مطرح می‌شود که با به‌روزرسانی‌ای با این حجم، چرا بازی در آخرین دقایق به مدت دو ماه با تاخیر مواجه شد؟ بازی Final Fantasy XV روز سه شنبه 9 آذر ماه [29 نوامبر میلادی] برای پلتفرم‌های Playstation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا