اخبار بازی

یک نسخه‌ی آزمایشی رایگان 30 دقیقه‌ای برای بازی ReCore عرضه خواهد شد

بازی ReCore چندی پیش عرضه شد و با واکنش‌های متفاوتی از سوی بازیکنان و منتقدین همراه بود، شرکت مایکروسافت تمام تلاش خود را می‌کند تا بازیکنان بیشتری به سمت این بازی جذب شوند و آخرین ماجراجویی Keiji Inafune را تجربه کنند. در کنار به روزرسانی‌های مختلفی که برای این بازی با هدف رفع مشکلات و بهبود ان منتشر شده، آن‌ها یک نسخه‌ی آزمایشی رایگان نیز برای این بازی برای پلتفرم‌های مقصدش [PC و Xbox One] عرضه می‌کنند.

این نسخه‌ی آزمایشی از این نشانی قابل دریافت است که به شما اجازه می‌دهد 30 دقیقه از این بازی را به صورت رایگان تجربه کنید. اگر پس از تجربه‌ی این بازی مایل باشید که نسخه‌ی کامل آن را نیز تجربه کنید، تمام پیشرفت‌ها و اچیومنت‌ [achievement]های بدست آمده به نسخه‌ی کامل نیز انتقال خواهد یافت.

آن‌ها همچنین خبر دادند که این بازی به زودی یک به روزرسانی کلیدی دریافت خواهد کرد که به بهبود و رفع مشلات آن خواهد انجامید. "در این به روز رسانی، زمان بارگزاری‌های درون بازی کاهش می‌یابد، شاهد بهبود افکت‌های صوتی و تصویری درون بازی خواهید بود، و همچنین قابلیت‌هایی نظیر رسیدن به ایستگاه‌های درون بازی، دست یابی به اچیومنت‌ها، برخورد مناطق و نقاط ذخیره‌سازی بهبود خواهند یافت."

برای کسانی که نسخه‌ی Windows 10 این بازی را خریداری کرده‌اند و در جریان این آپدیت بازی به صورت کامل دوباره دانلود شود، یک به روزرسانی جداگانه برای ویندوز منتشر خواهد شد که این مشکلات را رفع می‌کند. تمامی بازیکنان Windows 10 باید روزرسانی نسخه‌ی 1607 ویندوز 10 را دریافت کنند تا با این مشکل برخورد نکنند.

بازی ReCore هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PC و Xbox One در دسترس است. این بازی از قابلیت Xbox Play Anywhere نیز پشتیبانی می‌کند که در جریان آن، با خرید نسخه‌ی PC به صورت رایگان به نسخه‌ی Xbox One نیز دسترسی خواهید داشت؛ البته عکس این مورد نیز صادق است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا