اخبار بازی

یک عنوان پیش در آمد برای Borderlands در راه است

طبق گزارش بدست آمده Borderlands یک بازی به عنوان پیش درآمد دریافت خواهد کرد که وقایع آن در ماه سیاره Pandora با نام Elpis رخ می دهد.
این بازی 4 شخصیت اصلی دارد که عبارتند از: Athena (اولین حضور در بسته الحاقی Secret Armory of General Knoxx برای Borderland)، دیگری Wilhelm است که یک باس در Borderlands 2 بود، یک ربات جدید به نام Fragtrap که نسخه ارتقاء یافته ربات Claptrap است و در آخر هم فردی به نام Nisha The Lawbringer. در ادامه آمده که بازیکن دستورات خود را از فردی به نام John دریافت می کند که بعدا مشخص می شود که همان جک خوشتیپ Borderlands 2 است. او به دنبال یک شی متعلق به موجودات فضایی می گرد. همچنین اینطور که به نظرم میرسد دو کلاس اسلحه جدید هم این بازی دریافت خواهد کرد که عبارتند از لیزر و اسلحه های منجمد کننده. به دلیل جاذبه کم در Elpis (که ماه قلمداد می شود) شما سوار بر جت پک و در هوا به دشمنان تیراندازی خواهید کرد و در این میان اکسیژن نیز محدود است و بایستی از طریق ‘OX-kits.’ مخزن خود را پر کنید.
این بازی گفته شده که در سال 2014 برای Xbox 360 و PS3 عرضه می شود و توسط شعبه استرالیا 2K در دست ساخت. آیا شما خواهان معرفی رسمی چنین بازی هستید؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا