اخبار بازی

یک سیستم پیشرفت قوی برای Horizon: Zero Dawn برنامه ریزی شده است

 

به نظر می‌رسد که یک سیستم پیشرفت قوی برای عنوان مورد انتظار «Horizon: Zero Dawn» (هورایزن) برنامه ریزی شده است که به شما اجازه خواهد داد تا قابلیت‌های شخصیت اصلی را با توجه به سبک بازی‌تان شخصی‌سازی کنید. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

وبسایت «Gamereactor» این شانس را داشته است که با آقای «دیوید فورد»، طراح ارشد مراحل بازی مصاحبه‌ای را ترتیب دهد. وی در این مصاحبه به جزئیات زیاد موجود در سطح انتخاب بازیکنان برای پیشرفت [شخصیت اصلی] اشاره می‌کند.

 

«ما راه‌های بسیاری برای ارتقا دادن «اِلوی» (شخصیت اصلی) تدارک دیده‌ایم. همچنین برخی از قطعاتِ تجهیزات را داریم که آمار (statistic) مختلفی دارند و قابلیت بهبود بخشیدن آمار اسلحه و وسایل‌تان با وجود این قطعات، میسر شده است. سلاح‌های مختلفی وجود خواهد داشت که هر کدام مهمات مخصوص خود را نیاز دارند. یک سیستم امتیاز دهی نیز برای هر مهارتِ پیشرفتی وجود خواهد داشت که اجازه می‌دهد کارکتر خود را شخصی سازی کنید. برخی از ویژگی‌هایی که در طول نمایش، به تماشا گذاشته شدند، از این مهارت‌ها بهره می‌بردند که همه مدیون سیستم پیشرفت بازی هستند.»

 

هورایزن یک عنوان جهان باز با حضور ربات‌های خطرناک و حیوانات است. راه‌های زیادی در مبارزات پیش‌رویان قرار خواهد گرفت که حسی منحصر به فرد را برای هر شخص می‌آفریند. این اثر سه‌شنبه دهم اسفند ماه به طور انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا