اخبار بازی

یوشیدا: PS4 Neo عمر PS4 را کوتاه نخواهد کرد

آقای شوهی یوشیدا، رئیس استودیوهای جهانی سونی، در جدید مصاحبه خود با Gameswelt.TV اعلام کرد که عرضه کنسول ارتقا یافته سونی یعنی PS4 Neo، در طول عمر PS4 تاثیر گذار نخواهد بود و این کنسول جایگزین PS4 نمی‌شود. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

«قطعا این‌طور نیست [جایگزین کردن نئو به جای PS4]. کنسول PS4 همان PS4 است و شما هم به خوبی می‌دانید که PS4 Neo نیز همان کنسول PS4 است. پس بنابر این، عرضه PS4 Neo هیچ ارتباطی یه طول عمر PS4 ندارد و این کنسول [PS4] عمر واقعی خود را سپری می‌کند.»

پس از این‌که از آقای یوشیدا پرسیده شد که آیا قرار است نسل کنسول‌ها به خاطر سیاست‌های جدید سونی و مایکروسافت مبنی بر عرضه کنسول‌هایی با سخت اقزار قوی‌تر کوتاه‌تر شود، این جواب را داد. او خاطر نشان کرد که PS4 و PS4 Neo یکدیگر را تکمیل می‌کنند و نئو فقط کنسولی با سخت افزار قوی‌تر [و البته گران‌تر] خواهد بود و کنسول اصلی و استاندارد PS4 نیز بیشتر مقرون به صرفه است و قادر به میزبانی بازی‌های بزرگی مانند «Uncharted 4» خواهد بود.
صحبت‌های آقای یوشیدا مطابق با صحبت‌های آقای Andrew House در زمان معرفی رسمی PS4 Neo است. او اعلام کرد که: «کنسول PS4 Neo به منظور تکمیل PS4 و قرار گرفتن در کنار آن، مد نظر واقع شده است [دو کنسول یگدیگر را تکمیل خواهند کرد]. ما هر دو کنسول را در طول مدت عمر واقعی‌شان به فروش می‌رسانیم.»
دلیل این کار سونی را نیز گفت: «مشتری‌ها و مصرف کنندگان، خود را نسبت به تکنولوژی روز و نوآوری هماهنگ می‌کنند که بخش بزرگی از آن [پیشرفت سریع فن آوری] به لطف موبایل‌ها و کامپیوترها است.» Andrew House اشاره کرد که این یک استراتژی جدید برای ارائه سیستمی قوی‌تر از همان سیستم اصلی و اولیه است. 
هیچ چیزی مانند نئو و اسکورپیو در نسل‌های گذشته کنسول‌ها رخ نداده بود. کنسول PS3 تا زمان عرضه کنسول PS4 هفت سال عمر کرد و کنسول Xbox 360 نیز تا زمان عرضه کنسول Xbox One، هشت سال عمر نمود. تاریخ لانچ و عرضه نئو مشخص نشده است اما گفته می‌شود که امسال عرضه خواهد شد. اسکورپیو نیز تعطیلات سال 2017 عرضه خواهد شد و مایکروسافت در مورد آن گفت که قدرتمندترین کنسول حال حاضر خواهد بود. 

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا