اخبار بازی

یوبی سافت در مورد عدم حضور Rainbow 6: Patriots در E3 می گوید

همانطور که تمامی علاقه مندان به بازی های کامپیوتری مطلع هستند، عنوان جدید یوبی سافت یعنی Rainbow 6: Patriots که به تازگی معرفی شده است در نمایشگاه E3 حضور نداشت و از جمله عنوان هایی بود که خیلی از طرفداران منتظر بودند تا آن را در نمایشگاه E3 مشاهده کنند. اما یوبی سافت در مورد عدم حضور این عنوان در نمایشگاه E3 توضیحاتی را ارائه داده است.

"این بهترین کاری بود که می توانستیم برای این عنوان محبوب انجام دهیم. ما در نمایشگاه E3 عنوان های بزرگی همچون Splinter Cell: Blacklist و همچنین Watch Dogs را نمایش دادیم و تصمیم گرفتیم که فعلآ از نمایش Rainbow 6: Patriots خودداری کنیم"

همچنین در ادامه ی این صحبت ها، جناب آقای Tony Key در مصاحبه ای با سایت IGN گفت: "ساخت این بازی با تمام قدرت پیش می رود و ما به شما این اطمینان را می دهیم که بازی در دست ساخت است. تصمیم برای عدم حضور این عنوان در E3 توسط کل مجموعه ی یوبی سافت و با توافق همه انجام شد و با وجود عنوان های بزرگی همچون Splinter Cell: Blacklist تصمیم گرفتیم که در آینده راجع به این عنوان صحبت کنیم. همچنین لازم به ذکر است که اعلام کنم این نسخه از بازی برای همین نسل از کنسول ها عرضه خواهد شد و فعلآ هیچ گونه برنامه ای برای نسل بعدی نداریم. این نسل از کنسول ها هنوز پایدار است و ما نیز فعلآ فقط همین نسل را می شناسیم."

همچنین در پایان مشخص شد که سازنده این این عنوان جناب آقای Jean-Sebastien یکی از طراحان عنوان Heavy Rain می باشد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا