اخبار بازی

«یوبی‌سافت» امیدوار است که بتواند The Crew را به شکلی مطلوب منتشر کند

انتشار ناموفق Assassins Creed: Unity به عنوان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های استودیو «Ubisoft» موجب شد تا این استودیو روزهای سختی را طی پاییز امسال سپری کند. حال «یوبی‌سافت» تصمیم دارد اشتباهات گذشته را در مورد The Crew تکرار نکند و آن را به شکلی مطلوب در 5 دسامبر سال جاری منتشر کند.

 

یکی دیگر از موضوعات کلیدی این روزها هم مربوط به نقص‌های شبکه و ضعف‌های سرورهای بازی‌ها است. بسیاری از بازی‌های منتشر شده در روزهای اخیر از جمله Halo ،Driveclub ،Advanced Warfare و Unity مشکلات نام‌برده را به همراه داشته‌اند. The Crew که خود جز بازی‌های متکی بر بخش آنلاین است سعی دارد در این زمینه هم کم‌نقص باشد و تجربه پایداری را در اختیار قرار دهد.

«Serkan Hasan» به عنوان یکی از اعضای اصلی استودیو Ivory Tower گفته است که انتشار چند نسخه‌ی بتا از بازی کمک شایانی به بخش آنلاین بازی و شناسایی مشکلات آن کرده است. «در ارتباط با The Crew، ما به مزایای یک برنامه بتا طولانی‌ مدت دست‌ یافته‌ایم. مواردی که به طور خاص طراحی می‌شوند تا زیرساخت‌های ما را در شرایط واقعی محک بزنند؛ جایی که هزاران نفر از بازیکن‌های سراسر دنیا هم‌زمان با یکدیگر دست به تجربه بازی می‌زنند».

در ادامه: «این روزها عرضه بازی‌های با محوریت آنلاین مشکلات خاصی را به همراه داشته‌اند. اما من امید دارم که بازیکن‌ها از روشی که ما در پیش گرفته‌ایم، دلگرم خواهند شد. من امیدوارم که نسخه بتا بازی، اعتبار ما و هم‌چنین پایداری و سلامت بازی را تضمین کرده باشد».

The Crew در 5 دسامبر سال جاری (14 آذر ماه) برای PS4 ،XONE ،X360 و PC منتشر خواهد شد. طی ماه‌ها پیش هم استودیو سازنده اعلام کرده بود که برنامه‌ای برای عرضه بازی روی Wii U و PS3 ندارد و در این ارتباط دلایلی را هم ذکر کرده بود.
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا