اخبار بازی

یوبیسافت: Far Cry Primal به بزرگی Far Cry 4 است

«Far Cry Primal» که به نظر می‌آید به اندازه بازی «Far Cry3: Blood Dragon» باشد، به گفته «Maxime Béland»، کارگردان هنری بازی، به بزرگی و طولانی بازی «Far Cry 4» است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

«یوبیسافت» در گذشته گفته بود که Far Cry Primal یک تجربه کامل «Single Player» خواهد بود. بازی دارای مولتی‌پلیر نیست ولی از بازی Far Cry 4 از نظر اندازه کمتر نخواهد بود.

Béland در جواب به «Gamespot» در مورد اینکه آیاPrimal  یک بازی کامل یا چیزی در اندازه Blood Dragon است گفت: «این Far Cry بعدی است، جهان بازی به اندازه Far Cry 4 و دارای یک داستان عظیم است. شامل مرحله‌های جانبی و شعله‌های آتش. این بازی یک Far Cry است.»

از نظر اندازه Béland بازی را دوباره با Far Cry 4 مقایسه می‌کند: «من فکر می‌کنم بازی به انداره Far Cry 4 خواهد بود. اگر شما تصمیم بگیرید تمام مراحل جانبی را انجام دهید، تعداد ساعت گیم‌پلی بازی بسیار زیاد خواهد شد. من فکر می‌کنم داستان بخش Single Player، اگر شما با سرعت بازی کنید، چیزی در اندازه Far Cry 4 خواهد بود. جهان بازی به انداره Far Cry 4 نیز است.»

اولین ویدیو گیم‌پلی بازی در مراسم «The Game Awards 2015» نمایش داده شد که در زیر می‌توانید مشاهده کنید. بازی برای Xbox One ،PS4 و PC در سال 2016 عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا