اخبار بازی

یوبیسافت لاین آپ گیمزکام 2016 خود را مشخص کرد

یوبیسافت [Ubisoft] جزء شرکت‌های حاضر در نمایشگاه گیمزکام 2016 [Gamescom] خواهد بود که از 27 تا 31 مردادماه [17 تا 21 آگوست] سال جاری برگزار خواهد شد. این شرکت تصمیم دارد تا طیف وسیعی از بازی‌های خود را در این دوره از نمایشگاه به نمایش بگذارد. از جمله بازی‌های حاضر در نمایشگاه می‌توان Eagle Flight، For Honor، Steep، Star Trek Bridge Crew، Ghost Recon Wildlands، Watch Dogs 2 و South Park: The Fractured But Whole را نام برد که قابل بازی نیز خواهند بود.

آقای Alain Corre [مدیر اجرایی یوبیسافت] در این مورد اعلام کرد: "نمایشگاه گیمزکام لحظه‌ای کلیدی برای این صنعت [بازی‌های ویدئویی] و تیم‌های توسعه‌ی ما خواهد بود. این نمایشگاه این امکان را به ما می‌دهد تا بازی‌های خود را در دسترس جمع کثیری از بازی‌کنندگان قرار دهیم و با دریافت بازخورد از آنها به بهبود آن‌ها بپردازیم."

او همچنین ادامه داد: "حضور در این نمایشگاه این امکان را به یوبیسافت خواهد داد تا به نمایش گیم‌پلی [از بازی‌ها] و تکنولوژی‌های مورد استفاده [خود] و همچنین نمایش و خلق تجربه‌های شگفت انگیزش بپردازد. با داشتن این تفکر و امکان، ما برخی از بازی‌های مورد انتظار خود نظیر South Park: The Fractured But Whole و Watch Dogs 2 و… را به گیمزکام آورده و به نمایش آنها می‌پردازیم."

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند انتظار دیدن سکانس‌هایی از فیلم مورد انتظار Assassins Creed را در 28 مرداد [18 آگوست] نیز داشته باشند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا