اخبار بازی

گیگابایت روح جدیدی به Skylake بخشید

گیگابایت در نمایشگاه Computex 2016  با عرضه سری جدید محصولات خود همگان را غافل گیر کرد.  معرفی 3 محصولX99-Ultra Gaming ،X99-Phoenix SLI ،  X99-Designare EX با پشتیبانی از سی پی یو هایBroadwell-E  یکی از کامل ترین دسته بندی ها را برای سوکت 2011-V3  عرضه کرده است همچنین گیگابایت مادربرد های سری GDP(Gaming , Designer, Professional) را به سوکت 1151 هم تعمیم داده است که در این بین دو مدل محصول با چیپست Z170 هم با سوکت 1151 و پردازنده های Skylake  عرضه شده، که می توان بهZ170X-Ultra Gaming ، Z170X-Designare اشاره کرد. که در ادامه به معرفی این دو مدل محصول می پردازیم.

 src=/files/giga_01_sky.jpg /></span></p><p dir=RTL style= 

 GA-Z170X-Designare به سری Ultra-Durable تعلق دارد و بسیاری از ویژگی های جدید X99-Designare EX در این مادربرد یافت می شود. این مادربرد دارای راهکار صوتی انحصاری AMP-UP، یک عدد  کانکتور U.2 و یک شکاف M.2 برای درایوهای SSD است. این مادربرد سه شکاف توسعه PCIe X16 مجهز به پوشش فلزی دارد. درست همانند X99-Designare EX، مادربرد 170X-Designare  نیز دارای پوشش فلزی بر روی شکاف های حافظه رم است.

 

 src=/files/giga_02_sky.jpg style=

 

مادربرد Z170X Ultra-Gaming از سری G1 Gaming می رسیم. این یکی فاقد راهکار صوتی AMP-UP است اما از بسیاری جهات دیگر به Z170X-Designare شباهت دارد و به نظر می رسد گونه ارزان تری از آن باشد. Z170X-Ultra Gaming نیز دارای پوشش فلزی بر روی شکاف های حافظه رم به منظور استحکام بخشی بیشتر است، همچنین با پشتیبانی از SLI  و CF یکی از مقرون به صرفه ترین مادربرد ها در کلاس خود محسوب می شود. نکته حائز اهمیت در مورد مادربرد های عرضه شده در سری Broadwell-E و Skylake عرضه این مدل محصولات با چیپ ست Intel USB 3.1 است که قابلیت بهره گیری 100 وات از درگاه USB Type-C  را برای شارژ دستگاه های امروزی دارد

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا