اخبار بازی

گیم‌استاپ: هدست PSVR بیش از انتظارات عمل کرده و این خرده‌فروشی تعداد بیشتری از این هدست در تعطیلات امسال خواهد داشت

خرده فروشی گیم‌استاپ [GameStop] در جریان یک نشست خبری اعلام کرده که هدست واقعیت مجازی Playstation VR عملکرد بهتری از انتظار آن‌ها داشته و این خرده فروشی تعداد بیشتری از این دستگاه برای فروش در فصل تعطیلات امسال دریافت خواهد کرد.

آقای Bob Puzon از Gamestop در این نشست بیان کرد که Playstation VR آغازی قدرتمند داشته و بهتر از انتظار آن‌ها عمل کرده است.

خرده فروشی Gamestop از افزایش تقاضای این هدست آگاه است و در حال آماده سازی خود برای این مورد می‌باشد. قرار است این خرده فروشی تعداد بیشتری از این دستگاه برای عرضه در فصل تعطیلات امسال میلادی دریافت کند.

هدست Playstation VR از نظر فروش عملکرد خوبی را در سراسر جهان داشته به طوری که موجودی انبار خرده فروشان استرالیایی و نیوزلندی به اتمام رسیده است. تعداد در نظر گرفته شده در زمان عرضه‌ی این هدست به اتمام رسیده بنابراین کسانی که مایل به دریافت این هدست هستند باید تا ماه نوامبر و دسامبر میلادی صبر پیشه کنند.

خوشبختانه Gamestop این امکان را به علاقه مندان داده تا از طریق 115 فروشگاه به تجربه‌ی این هدست در سراسر آمریکا بپردازند. برخلاف تجربه‌ی پولی محدود این دستگاه در انگلستان، تجربه‌ی نسخه‌ی آزمایشی بازی‌های این هدست در آمریکا به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

باتوجه به این نکته که هدست‌های واقعیت مجازی ممکن است برای عده‌ای زیان آور باشد، تجربه‌ی محدود آن فرصت مناسبی‌ست تا از این نکته آگاهی یابند و انتخاب درستی اتخاذ کنند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا