اخبار بازی

گوریلا گیمز: Killzone 3 “روانتر” است و “کمتر مشکل دارد”

شرکت گوریلا گیمز گفته است که لگ (پس افتادگی)های موجود در Killzone 2 را کاملاً در نسخه ی سوم بازی رفع و رجوع کرده است و این سری از کیلزون "بسیار روانتر" اجرا خواهد شد.

مصاحبه ای که  در آخرین شماره از مجله ی Edge منتشر شده است، کارگردان بازی، Mathijis de Jonge گفته است که بازی "کمتر گیر میکند" و "احساس روان بودن بیشتری دارد".

وی اذعان داشته است که:"در حالیکه ما همچنان مشغول به بررسی فریم ریت بودیم، من این نسخه را با کیلزون 2 مقایسه کردم و باید بگم که بازی بسیار روانتر اجرا میشود." وی افزود:"بعلاوه، تنظیماتی که برای انجام Lean-and-Peek ترتیب داده ایم شما را قادر میسازد بسیار بهتر کاور گیری کنید، از کاور عبور کنید و به دشمنان خود ضربه بزنید – احساس بسیار روانتری بدست میدهد و کمتر گیر میکند. نقاط ضعف کمتری وجود دارد.

موضوعی که در کیلزون 2 مطرح بود این بود که درواقع مقادیر نسبتاً زیادی مشکلات فنی به خصوص در کنترل وجود داشت، و من فکر میکنم که درحال حاضر ما آن مشکلات را حل کرده ایم. مقدار زیادی لگ (تاخیر فاز) وجود داشت… و حال با درست کردن آنها گویی بار سنگینی از دوش ما برداشته شده است. ما تلاش کرده ایم که تجربه ی خاصی که در سری های قبلی بود را پابرجا نگه داریم اما اگر میخواستیم کمی بی تفاوت تر عمل کنیم میتوانستیم تعداد کثیری از هواداران را از دست بدهیم و از رقبای خود فاصله ی بسیاری بگیریم."

Herman Hulst، رئیس شرکت Guerrilla افزود بزرگترین "پیشرفت" که نسبت به کیلزون 2 صورت گرفته است، این است که تیم "در تلاش برای آماده سازی زمینه ای منحصر به فرد برای هر مرحله است".

کیلزون 3 به صورت انحصاری در تاریخ 22 فوریه (3 اسفند) در ایالات متحده، یک روز بعد در اروپا و 25 فوریه (6 اسفند) در بریتانیا وارد بازار خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا