اخبار بازی

گسترش خدمات فرهنگی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به بازی‌سازان

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در ادامه فعالیت‌های فرهنگی خود بنا دارد در راستای تقویت بازی‌های فرهنگی علاوه بر مشاوره فرهنگی خدمات ویژه‌ای ارائه نماید.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مدیریت فرهنگی بنیاد درصدد است تا در راستای تشویق تولیدکنندگان به تولید و تقویت بنیه بازی‌های فرهنگ‌محور، خدماتی را به تیم‌های بازی‌ساز ارائه دهد.

این خدمات عبارتند از:

مشاوره فرهنگی: این خدمت که پیش از این نیز ارائه می‌شد همچنان آماده هم‌یاری به بازی‌سازانی است که در این خصوص اعلام نیاز می‌کنند.

هدف‌گذاری فرهنگی: در این زمینه مدیریت فرهنگی آمادگی دارد تا متناسب با دغدغه‌های تیم سازنده بازی، اقدام به مشخص‌سازی اولویت‌های فرهنگی نماید.

منابع تحقیقاتی: برخی بازی‌سازان ممکن است در جهت تولید بازی‌ خود نیاز به منابع و اطلاعاتی داشته باشند که به صورت معمول دسترسی به آن برای بازی‌ساز دشوار و در بعضی مواقع غیرممکن باشد. در این صورت تولیدکنندگان می‌توانند با اعلام نیاز به مدیریت فرهنگی از این خدمت استفاده نموده و حتی الامکان این اطلاعات را به دست آورند.

جمع‌آوری اطلاعات: این مورد در حقیقت مکمل خدمت قبلی است. ممکن است اطلاعات مورد نیاز بازی‌ساز وجود نداشته باشند و نیاز به جمع‌آوری اطلاعات و پژوهش ویژه در این زمینه باشد. در این شرایط با استفاده از این خدمت اقدام به جمع‌آوری این اطلاعات خواهیم نمود.

 

پس از حذف مجوز پروانه ساخت بازی‌های رایانه‌ای توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بازی‌سازان می‌توانند در طول ساخت بازی‌های خود از خدمات مدیریت فرهنگی بهره‌منده شوند تا مشکلی جهت دریافت مجوز نشر به‌وجود نیاید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا