اخبار بازی

گزارش: Xbox One Scorpio سال 2017 عرضه خواهد شد و قوی‌تر از PS4 Neo خواهد بود

مراسم E3 امسال در خال تدارکات برای برگزاری است و طبق معمول، یک سری شایعات پخش شده‌اند که یکی از آن‌ها مربوط به کنسول‌های جدید مایکروسافت است. شایعه از این قرار است که این کمپانی قصد دارد که Xbox One اسلیم و Xbox One با قدرت بیشتر را عرضه کند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

قبلا به این نکته اشاره شده بود که مایکروسافت قصد دارد کنسول ارتقا یافته را عرضه کند. اخیرا نیز گزارشی منتشر شده که در آن گفته می‌شود مایکروسافت کنسولی (Xbox One) همراه با کارت گرافیک قدرتمند، پیشتیبانی از زولوشن 4K و هدست واقعیت مجازی Oculus Rift را عرضه خواهد کرد. با توجه به منبع اصلی این شایعه که ارتباطی با Kotatu دارد، گفته می‌شود که Xbox One کوچک‌تر و ارزان‌تر همراه با هارد درایو بزرگ‌تر، در آخر این سال روانه فروشگاه‌ها خواهد شد. Xbox One بعدی، که اسم رمز آن Scorpio است، کارت گرافیک قدرتمندتری دارد و از رزولوشن 4K و هدست واقعیت واقعیت مجازی Oculus Rift پشتیبانی خواهد کرد که قرار است سال 2017 عرضه شود. دلیل اینکه قرار است این کنسول کارت گرافیک قدرتمندتری داشته باشد این است که بتواند به خوبی از Oculus Rift پیشتیبانی کند. همکاری مایکروسافت با Oculus Rift، در ماه ژوئن پارسال اعلام شده بود. 

همچنین گفته می‌شود که Scorpio از بازی‌های Xbox One اولیه پشتیبانی می‌کند و به جای اینکه در طول یک نسل 8 تا 10 ساله عمر کند، بعد گذشت چند سال قابل ارتقا خواهد بود.  

آقای فیل اسپنسر در این مورد مچ بودن سخت افزار و نرم افزار گفت: «در حالی که اکوسیستم‌ دیگری بعد از پایان یک نسل هفت ساله یا بیشتر، بهتر و قوی‌تر و سریع‌تر می‌شود، سپس شما منتظر گام بزرگ بعدی خواهید بود.» او گفته بود که به نوآوری سخت افزاری با کنسول‌ها در طول زمان علاقمند است. این سخت افزارهای جدید در طول نسل، اجازه می‌دهند که هم بازی‌های قبلی اجرا شوند و هم گامی به سوی آینده و نوآوری باشد. 
شایعه دیگری نیز منتشر شده که گفته می‌شود Xbox One Scorpio قدرت بیشتری نسبت به PS4 Neo خواهد داشت. گزارشی نیز قبلا اشاره کرده بود که مایکروسافت در حال آزمایش‌های گوناگون بر روی مدل‌ جدید Xbox One بوده است.

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا