اخبار بازی

گزارش: Dark Souls 3 بر روی Nintendo Switch قابل اجراست

اگر جزو کسانی هستید که متمایل به دانستن این نکته هستند که چه گونه بازی‌هایی بر روی کنسول جدید نینتندو، Nintendo Switch، قابل اجراست، به نظر می‌رسد استودیوی From Software پاسخی برای این پرسش شما دارد. گزارش‌های جدید منتشر شده خبر از این مورد می‌دهند که این استودیو نسخه‌ای از بازی زیبای Dark Souls 3 ساخته که بر روی این کنسول قابل اجراست.

این گزارش، که از سوی Let’s Play Video Games منتشر شده، بیان می‌کند که استودیوی From Software یکی از استودیو‌هاییست که تصمیم دارد برای طولانی مدت از کنسول Nintendo Switch پشتیبانی کند؛ اما اکثر علاقه‌مندان بر این تصور هستند که این استودیو تصمیم دارد بازی‌های آینده‌اش را برای این دستگاه عرضه کند، اما به نظر می‌رسد آن‌ها برنامه‌های دیگری نیز دارند.

این گزارش بیان می‌کند که استودیوی From Software نسخه‌ای از بازی Dark Souls 3 را توسعه داده که سطح عملکرد آن‌ برای این استودیو راضی‌کننده است هر چند جزئیات بیشتری از آن در دسترس نیست. همچنین در ادامه‌ی این گزارش آمده که تیم توسعه دهنده‌ی این بازی برای مدتی بر روی این بازی کار کرده و تصمیم دارد تا سری بازی‌های Dark Souls را به کنسول Nintendo Swicth بیاورد. البته، شایان ذکر است که تا بدین لحظه این خبر شایعه‌ای بیش نیست و برای صحت آن باید صبر کنیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا