اخبار بازی

گزارش: کنسول Nintendo NX حدود 3 الی 4 برابر قوی‌تر از Wii U خواهد بود

یکی از بزرگترین پرسش‌هایی که برای دنبال کنندگان اخبار کنسول Nintendo NX مطرح است، قدرت پردازشی آن است. با توجه به این که کنسول‌های نینتندو همیشه در مقایسه با کنسول‌های هم نسل خود از قدرت پردازشی ضعیف تری بهره می‌برند و با توجه به گزارشاتی که تاکنون منتشر شده و گوینده‌ی این است که Nintendo NX یک کنسول دستی خواهد بود، احتمالاً این کنسول نیز تابع این وضعیت باشد.

با این حال، بر اساس گزارشی که از سوی Direct Feed Games منتشر شده، کنسول Nintendo NX از نظر قدرت پردازشی به مشکل بر نخواهد خورد. در بحث‌های اخیر پیرامون این کنسول، یک منبع اطلاعاتی از قدرت پردازشی این کنسول منتشر کرده است. وی در این باره اعلام کرده که کنسول Nintendo NX از نظر قدرت پردازشی حدود 3 الی 4 برابر قوی‌تر از کنسول Wii U عمل خواهد کرد و از موتور‌های بازی‌سازی مدرن نظیر Unreal پشتیبانی می‌کند. بنابراین شرکت‌های شخص ثالث مشکلی در رابطه با پورت بازی‌های خود برای این کنسول نخواهند داشت. این منبع همچنین ادعا کرده که این کنسول از پردازنده‌ی گرافیکی NVIDIA Pascal Tegra بهره می‌برد که بر اساس آن نینتندو قادر به پشتیبانی از ویژگی‌هایی نظیر کیفیت 4K و HDR خواهد بود.

بر اساس گزارش‌های پیشین نینتندو، کنسول Nintendo NX در ماه مارس 2017 میلادی وارد بازار خواهد شد. شایعات نیز خبر از معرفی رسمی این کنسول در این ماه [اکتبر میلادی] می‌دهند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا