اخبار بازی

گزارش: کراس اووری بین Mario و Rabbids جهت عرضه برای Nintendo Switch در دست توسعه است

یوبی‌سافت یکی از شرکت‌هاییست که همواره با نینتندو همکاری کرده و هم اکنون نیز تصمیم به پشتیبانی از کنسول جدید نینتندو، یعنی Nintendo Switch دارد. اخیراً شایعاتی در سطح اینترنت پخش شده که خبر از در دست توسعه بودن یک بازی جدید از سوی این شرکت برای این کنسول مذکور را می‌دهد که کسی انتظار آن را نداشته است.

بر طبق گزارش Let’s Play Video Games، شرکت یوبی‌سافت در حال توسعه‌ی یک بازی RPG برای Nintendo Swicth است که کراس اووری [Crossover] بین دو دنیای Mario و Rabbids محسوب می‌گردد. این بازی Mario RPG: Invasion of the Rabbids نام دارد و قرار است به عنوان یک پروژه‌ی مشترک بین نینتندو و یوبی‌سافت [یوبی‌سافت توسعه‌دهنده‌ی اصلی این بازی‌ست] در جریان مراسم 12 ژانویه میلادی که پیرامون کنسول Nintendo Switch برگزار می‌شود، معرفی گردد. ایده‌ی اصلی این بازی از این قرار است که قلمروی قارچ‌ها از سوی Rabbids مورد حمله قرار خواهد گرفت.

قرار است رونمایی از این بازی به یکی از غافلگیرترین رونمایی‌های رویداد 12 ژانویه‌ی نینتندو تبدیل شود؛ حتی گفته شده این بازی همان روز قابل تجربه خواهد بود و قرار است به عنوان یکی از بازی‌های Launch Title کنسول Nintendo Swicth شناخته شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا