اخبار بازی

گزارش کامل از کنفرانس Konami

دیشب در یک کنفرانس ضبط شده، کونامی سه کالکشن پر سر و صدا را تایید کرد. 

کالکشن بازیهای Zone of the Enders, Metal Gear Solid و Silent Hill به PS3 و همینطور Xbox 360 خواهند آمد. 

کالکشن MGS شامل: MGS2: Sons of Liberty, MGS3: Snake Eater و MGS: Peace Walker در یک پک برای هر دو کنسول PS3 و Xbox 360 عرضه خواهند شد. تاریخ عرضه این کالکشن پاییز امسال اعلام شده است. کالکشن Zone of the Enders نیز شامل نسخه اول و دوم خواهد بود و تاریخ عرضه آن نیز 2012 برنامه ریزی شده است. 

به گفته کوجیما، این دو کالکشن تنها به رزولوشن HD خلاصه نخواهند شد. رابط کاربری جدید و مطابق با کنسول های این نسل، استفاده از آنالوگ راست و ویبره، پشتیبانی از تروفی و اچیومنت، فریم و صدای بهتر نیز از شاخصه های دیگر آن است. علاوه بر این، در نسخه PW، شما قابلیت مبادله Save ها و فیلم های خود بین PSP و PS3 خواهید داشت.

خبر دیگر، عدم حضور MGS: Rising در E3 امسال بود که شخص کوجیما این موضوع را تایید کرد. همچنین این بازی سال 2012 عرضه خواهد شد.

کوجیما همچنین اعلام کرد در حال کار بر روی عنوان جدیدی است که توسط موتور جدید Kojima Productions ساخته خواهد شد. موتور جدید این شرکت Fox نام دارد و به صورت مالتی پلتفرم طراحی شده است. عکس هایی از نمایش این موتور را از اینجا می توانید مشاهده کنید.

Tomm Hulett تهیه کننده سری Silent Hill نیز کالکشن Silent Hill را معرفی کرد. این کالکشن شامل Silent Hill 2 و 3 به صورت HD است. اما درباره تاریخ عرضه و پلتفرم های آن چیزی اعلام نشد. 

Tomm Hulett علاوه بر این نسخه جدیدی از این سری با نام Silent Hill: Book of Memories را برای NGP معرفی کرد، اما توضیحات بیشتری درباره آن نداد. Silent Hill: Downpour نیز که قرار بود پاییز امسال برای Xbox 360 و PS3 عرضه شود، چند ماه تاخیر خورد و به زمستان موکول شد.

تریلری از MGS 3DS: Snake Eater نیز به نمایش در آمد که مربوط به صحنه های آغازین Virtuous Mission بود. عکس های آن را می توانید از اینجا مشاهده کنید.

سپس با رونمایی از کاور PES 2012 که روی آن باز هم عکس لیونل مسی به چشم میخورد، تریلری از بازی به نمایش گذاشته شد. 

بعد از نمایش PES ، کونامی و استودیو Rebellion بازی سوم شخص اکشنی به نام Neve rDead را به حاضران نشان دادند. کاراکتر اصلی بازی که Bryce نام دارد، فنا ناپذیر است و حتی اگر دست و پاهای او قطع شوند، دوباره در می آیند. داستان آن از 500 سال پیش تا به حال را پوشش داده و Bryce شیاطین را تکه تکه و شکار می کند. 

و در نهایت، کنفرانس با تیزری از Contra جدید به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا