اخبار بازی

گزارش: پس از انتشار Legion تعداد مشترکین World of Warcraft به 10 میلیون نفر رسیده است

به نظر می‌رسد بازیکنان در حال بازگشت به بازی آنلاین World of Warcraft: Legion هستند. بر اساس مصاحبه‌ای که مجله‌ی لهستانی Polish با Tom Chilton کارگردان این بازی داشته، پس از انتشار World of Warcraft: Legion تعداد مشترکین World of Warcraft به 10 میلیون نفر رسیده است. با توجه به این نکته که Legion یکی از بهترین بسته‌های گسترش دهنده‌ی این بازی‌ست این مورد خیلی هم نباید تعجب آور باشد.

آقای Chilton در این مورد بیان کرد:" در حال حاضر، [تعداد مشترکین] حدود 10 میلیون نفر است. می‌دانید، صحبت درباره‌ی آینده سخت است. ما یک رقیب داخلی نیز داریم [Overwatch]، اما بنظر می‌رسد این تعداد به 12 میلیون نفر نیز برسد."

اعتماد به نفس وی نیز بی مورد نیست، استقبال باورنکردنی بازیکنان از این بسته در مقایسه با Warlords of Draenor، بسته‌ی گسترش دهنده‌ی قبلی این بازی، بی شک در این امر بی تاثیر نیست و به نظر می‌رسد که با کاهش تعداد بازیکنان همراه نخواهد بود. این کاهش یکی از دلایلی‌ست که شرکت بلیزارد [Blizzard] از گفتن تعداد مشترکین World of Warcraft دست برداشت. سیاستی که در قبال بسته‌ی Legion نیز پیش گرفتند و تنها به موفقیت این بازی اشاره کردند و از گفتن تعداد مشترکین دقیق آن خود داری کردند و این سخنان نقل شده از سوی کارگردان این بازی را نیز رد کرده‌اند.

شرکت Blizzard بلیزارد در این مورد [گفته‌های Tom Chilton] به PCGamer گفته:" این یک نقل و قول اشتباه است، یا یک سوء تفاهم از سوی خبرنگاران است. سیاست ما امسال این است که دیگر در رابطه با تعداد مشترکین صحبت نکنیم، و تام [Tom] با این نشریه همچین صحبتی نداشته است."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا