اخبار بازی

گزارش: نمایش تریلر Red Dead Redemption 2 در جریان فوتبال زنده، 1.4 میلیون دلار برای Rockstar هزینه داشت

شرکت راکستار [Rockstar Games]، زیرمجموعه‌ی Take-Two، یکی از استادان بازاریابی این صنعت [بازی‌های ویدئویی] است؛ آن‌ها می‌دانند چگونه تمام توجه مخاطبین را به خود جل کنند. بنابراین جای تعجب نیست که این شرکت اقدام به پخش نخستین تریلر [ویدئوی رونمایی] بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 در جریان بازی فوتبال دو تیم Arizona Cardinals و Seattle Seahawks در روز یک‌شنبه‌ی هفته‌ی قبل کنند.

اما به نظر می‌رسد این اقدام هزینه‌ی جالب توجهی برای راکستار به همراه داشته است. بر طبق گزارش Advertising Age، هزینه‌ی نمایش یک تبلیغ 30 ثانیه‌ای در جریان پخش زنده‌ی فوتبال در روز یک‌شنبه‌ها به طور میانگین 717.375 دلار آب می‌خورد؛ حال بر طبق این مورد، راکستار برای پخش تریلر رونمایی Red Dead Redemption 2 [که حدود یک دقیقه زمان دارد و ممکن است برای پخش در تلویزیون کوتاه‌تر شده باشد] در جریان فوتبال زنده‌ی دو تیم مذکور، حداقل 1.4 میلیون دلار هزینه کرده است.

البته، راکستار در مدت کوتاهی از طریق GTA Online این هزینه را بازگردانده است. این مورد گویای این نکته است که Red Dead Online نیز می‌تواند منبع مالی مناسبی برای راکستار محسوب شود. بازی Red Dead Redemption 2 برای عرضه در پائیز سال 2017 میلادی برای پلتفرم‌های Playstation 4 و Xbox One در دست توسعه است. هنوز خبری مبنی بر عرضه‌ی این بازی برای رایانه‌های شخصی اعلام نشده اما هواداران این بازی یک کمپین برای توسعه و عرضه‌ی این نسخه ایجاد کرده‌اند که باید منتظر واکنش شرکت راکستار بمانیم. اما اگر سیاست راکستار مشابه سیاست اتخاذ شده برای نسخه‌ی قبلی این بازی باشد خیلی نباید منتظر تحقق این امر باشیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا