اخبار بازی

گزارش: ممکن است Watch Dogs 2 در هنگام انتشار از PS4 Pro پشتیبانی نکند

بر خلاف شایعات گذشته، تمامی بازی‌های انتشار یافته برای Playstation 4 به صورت اجباری از PS4 Pro پشتیبانی نخواهند کرد. این به این معنی‌ست که برای همه‌ی بازی‌های عرضه شده برای این پلتفرم این پرسش مطرح می‌شود که آیا از PS4 Pro نیز پشتیبانی می‌کند یا خیر. در حالی که تمامی بازی‌های انحصاری سونی از این کنسول میان نسلی پشتیبانی می‌کنند ممکن است بازی‌های شخص ثالت [Third Party] در این زمینه متفاوت عمل کنند.

اخیراً گزارش شده که بازی مورد انتظار Watch Dogs 2 [که یکی از محبوبترین بازی‌های Third Party‌ست که در این نسل عرضه خواهد شد] در هنگام انتشار از کنسول PS4 Pro پشتیبانی نخواهد کرد. جاناتان مورن [Jonathan Morin] از شرکت یوبی‌سافت [Ubisoft] اخیراً با HipHopGamer گفتگویی در این زمینه داشته و اعلام کرده:" در حال حاضر تمرکز ما بر روی سه شنبه 15 آبان ماه [15 نوامبر میلادی] به همراه پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC‌ست. فرصت‌های دیگری نیز وجود دارد اما ما هنوز در حال بررسی آن‌ها هستیم. در حال حاضر چیزی برای تائید کردن نداریم. من مطمئن هستم که دیگر توسعه دهندگان در حال بررسی این فرصت هستند، اما برای ما، در حال حاضر، تنها پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One اهمیت دارند."

در زمان رونمایی از کنسول میان نسلی PS4 Pro، بازی Watch Dogs 2 یکی از عناوینی بود که با استفاده از قدرت این کنسول نمایشی از آن منتشر شد، بنابراین این بازی از این کنسول پشتیبانی خواهد کرد اما زمان عرضه‌ی به روزرسانی آن مشخص نخواهد بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا