اخبار بازی

گزارش مالی کپکام از عرضه ۲ عنوان معرفی نشده بزرگ در ۱۰ ماه آینده خبر می‌دهد

امروز شرکت «کپکام» گزارش مالی سالیانه خود برای سرمایه‌گذاران این شرکت را منتشر کرد، که در بخشی از آن به عرضه ۲ عنوان معرفی نشده بزرگ تا قبل از پایان سال مالی این شرکت در تاریخ ۳۱ مارچ ۲۰۱۷، اشاره شده بود. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

در صفحه ۱۴ام این گزارش، شرکت «کپکام» از عرضه سه عنوان بزرگ تا قبل از پایان سال مالی این شرکت در تاریخ ۳۱ مارچ سال ۲۰۱۷، خبر می‌دهد. یکی از این ۳ عنوان نسخه‌ جدید از سری بازی‌های «Monster Hunter» اعلام شده، که شرکت «کپکام» انتظار دارد تا قبل از پایان سال مالی این شرکت، به فروش دو میلیون نسخه‌ای دست پیدا کند. در کنار «مانستر هانتر» این شرکت دو عنوان بزرگ معرفی نشده دیگر را تحت نام‌های «Major Title 1» و «Major Title 2» لیست کرده است، که انتظار دارد هر کدام از این عناوین تا قبل از ۳۱ مارچ سال ۲۰۱۷، به ترتیب ۴ میلیون و ۲ میلیون نسخه فروش داشته باشند.

 

با وجود اینکه اطلاعات زیادی از عناوین فوق‌الذکر در دست نیست، اما با بررسی میزان انتظار «کپکام» از فروش ۴ میلیونی یکی از این عناوین و با توجه سالگرد ۲۰ سالگی سری عناوین «رزیدنت ایول»، شاید اشتباه نباشد اگر «Major Title 1» را همان «Resident Evil 7» یا یک عنوان بزرگ از این سری محبوب، در نظر بگیریم. هرچند، با توجه به سایر عناوین بزرگی که شرکت «کپکام» در اختیار دارد، نظر دادن در مورد «Major Title 2» به این سادگی نیست و برای اطمینان یافتن از آن باید تا معرفی رسمیش توسط شرکت «کپکام» منتظر بمانیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا