اخبار بازی

گزارش: رونمایی از Beyond Good and Evil 2 همزمان با معرفی Nintendo NX صورت خواهد گرفت

این طور که به نظر می‌رسد بازی مورد انتظار Beyond Good and Evil 2 ارتباط قوی‌ای با کنسول معرفی نشده‌ی Nintendo NX خواهد داشت. اوایل امسال شایعاتی مبنی بر این که Beyond Good and Evil 2 به صورت انحصاری برای کنسول Nintendo NX عرضه خواهد شد، منتشر شد. هر دو هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده‌اند.

وب‌سایت Let’s Play Video Games جدیداً گزارش جدیدی در رابطه با این بازی و کنسول منتشر کرده است. بر اساس ادعای LPVG، رونمایی از بازی Beyond Good and Evil 2 همزمان با مراسم معرفی کنسول Nintendo NX صورت خواهد گرفت؛ که در بین آن مشخص خواهد شد این بازی در زمانی نامشخص در سال 2018 میلادی به صورت انحصاری برای این کنسول عرضه خواهد شد.

همچنین به نظر می‌رسد این عنوان یک ریبوت برای این سری باشد، به طور دقیق تر، یک نسخه‌ی بازبینی شده نسبت به نسخه‌ی قبل، در حالی که انتظار می‌رفت Beyond Good and Evil 2 دنباله‌ای برای این سری محبوب باشد. اگرچه احتمالاً سوالات مطرح شده در نخستین بازی، در این نسخه‌ی جدید پاسخ داده خواهند شد.

در حال حاضر هیچ گونه اطلاعات رسمی از Beyond Good and Evil 2 و همچنین Nintendo NX موجود نیست جز شایعات انتشار یافته پیرامون آن‌ها.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا