اخبار بازی

گام بعدی فرنچایز Total War، تحت عنوان Total War: Attila معرفی شد

Creative Assembly در جریان نمایشگاه EGX London 2014 از عنوان بعدی فرنچایز Total War، تحت عنوان Total War: Attila پرده‌برداری کرد.

 

Total War: Attila در قرن پنجم پس از میلاد به وقوع می‌پیوندد و روایت‌گر دوران تاریک و رو به زوال امپراتوری روم باستان است. دورانی که این امپراتوری، با یکی از هراس‌انگیزترین دشمنان خود رو در رو می‌شود.

 

بله، این بار با پادشاه قوم هون و میلیون‌ها تن از سواران وی که اروپا را دست‌خوش تاخت و تازهاى خونین قرار دادند، همراه خواهیم بود. هون‌ها مردمان زردپوست آسیایی بودند که به سرکردگی آتیلا، اروپاى خاورى و مرکزى را مورد تاخت و تاز قرار دادند. آتیلا، در زمان حیاتش بزرگ‌ترین امپراتوری را در اروپا، از رود اورال تا دانوب داشت. اگرچه پیروز در غارت و چپاول مردمان بالکان، آتیلا هیچ‌گاه موفق به تصرف قسطنطنیه نشد، و تلاش او در تسلط بر گال‌ها نیز با ناکامی مواجه شده و تنها توانست تا شهر Aurelianum به پیش آید.

 

آتیلا در نبرد شالون (که نبرد دشت کاتالونی نیز نامیده می‌شود) شکست خورد، اما نگذاشت که این شکست تاثیر زیادی بر وی و روحیه لشکریانش گذاشته و سد جاه‌طلبی‌هایش شود: او پس از غارت ایالات شمالی ایتالیا، قصد تصرف روم کرد. اما پیش از آن که بتواند روم را فتح کند، ظاهراً و بنا به روایتی به دلایل طبیعی فوت کرد.

 

از بحث داستان که بگذریم، لازم به ذکر است که در این عنوان، شاهد بازگشت دوباره بخش محبوب Family tree پس از حذف آن‌ در Rome II خواهیم بود. علاوه بر این، Creative Assembly قول گیم‌پلی و هوش مصنوعی بهبود یافته، و امکان به آتش کشیدن بناها را نیز داده است.

 

Total War: Attila هم‌اکنون در دست ساخت بوده و انتظار می‌رود، در فوریه 2015 برای PC و Mac منتشر شود.

 

در Total War: Attila بازیکنان قادر خواهند بود تا قلمرو تحت سلطه آتیلا را تا حدی که قادرند و بازی اجازه می‌دهد، گسترش دهند. آیا می‌توانید رومی‌ها را شکست داده و پایتخت‌شان را تصرف کنید؟

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا