اخبار بازی

کیفیت اجرایی Gears Of War 4 و احتمال عرضه آن برای PC

مایکروسافت کیفیت اجرایی بازی «Gears Of War 4» را مشخص کرد. طی مصاحبه تهیه کننده این بازی (راد فرگوسن) با Gameinformer، او گفت که بازی با رزولوشن 1080p و 30 فریم ریت بر ثانیه اجرا خواهد شد اما بخش چند نفره بازی به صورت 60 فریم ریت بر ثانیه خواهد بود و رزولوشن آن را اعلام نکرد. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید.

گیم اینفورمر 105 سوال از راد فرگوسن پرسید که یکی از آن‌ها در مورد عرضه بازی برای PC بود که راد فرگوسن در جواب گفت: «Gears Of War 4 امکان دارد برای PC نیز عرضه شود.» 

اگر عرضه این بازی برای PC قطعی شود، اولین سری از این فرانچایز نخواهد بود که برای این پلتفرم عرضه می‌شود چرا که «Gears Of War: Ultimate Edition» برای ویندوز 10 در دسترس است. همچنین بازی‌های «ReCore» و «Quantum Break» و «Sea of Thieves» نیز برای ویندوز 10 عرضه خواهند شد. 

«Gears Of War 4» در پاییز امسال برای Xbox One و احتمالا PC عرضه خواهد شد. نسخه بتای چند نفره بازی را می‌توانید در بهار امسال دریافت کنید.

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا