اخبار بازی

کیبورد جدید شرکت Razer برای iPad Pro

شرکت Razer را قطعا میشناسید ، کمپانی که با لوازم جانبی فوق العاده‌اش برای PC Gamer ها تجربه‌ای خاص برای طرفدارانش فراهم آورده ، این کمپانی علاوه بر لوازم جانبی مختص کامپیوتر ، اقدام به ساخت لپ‌تاپهای گمینگ و دستبند‌های هوشمند نیز کرده است.در اقدام جدید Razer از یک کیبورد مکانیکی برای 12.9 iPad Pro رونمایی کرده که عملا ظاهر ایپد شما را به یک لپ‌تاپ تبدیل میکند.

این کیبورد ارزشمند دارای نور پس زمینه بوده و شما امکان کم و زیاد کردن نور آن را خواهید داشت ، بر اساس اعلام ریزر این صفحه کلید با یکبار شارژ میتواند تا 10 ساعت به شکل مداوم کارایی داشته باشد.نوع اتصال آن نیز به شکل Bluetooth است.

 src=/files/425647-razer-ultra-low-profile-mechanical-switches.jpg style= 

این کیبورد به گونه‌ای طراحی شده که ایپد درون قابی از جنس پلی کربنات قرار میگیرد و به واسطه‌ی پایه‌ی قرار گرفته در پشت آن میتوان زاویه‌ی ایستادن اپید را به دلخواه تغییر و یا تنظیم کنید.

نکته‌ی حائز اهمیت ، استفاده از صفحه کلید مکانیکی جدید Razer است در  این کیبورد تا حد ممکن ارتفاع کلیدها کم شده تا ظاهر و زیبایی کیبورد همانند دکمه‌های لپ‌تاپهای متداول در بازار باشد و بنا به ادعای Razer این اولین کیبورد مکانیکی با ارتفاع کم دکمه ها یا اصطلاحا (Low-Profile Keyboard) است.

 src=/files/gallery_06.png style=

این محصول فوق العاده را میتوانید با قیمتی معادل 170 دلار تهیه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا