اخبار بازی

کپکام: Resident Evil 6 از برخی جهات یک موفقیت به حساب می‌آید

کمپانی کپکام در طی جلسه پرسش و پاسخی که در سایت سرمایه گذاری این کمپانی منتشر شده است، عنوان Resident Evil 6 را با توجه به عملکرد آن، یک موفقیت خواند اما بیان کرد که هنوز برای اظهار نظر در رابطه با عملکرد این عنوان، بسیار زود است.

 

این گزارش شامل چندین سوال از جانب سرمایه گذاران است که یکی از آن ها مربوط به واکنش های انتقادی نسبت به RE 6 بوده است. از این کمپانی سوال شد: " نقدهای خارج در رابطه با این عنوان زیاد مثبت نبوده است. استراتژی شما برای گسترش دادن این عنوان در خارج از ژاپن چیست؟ "

 

بنا بر این گزارش، این کمپانی در جواب اعلام کرد: " RE 6 به فروش خود در ژاپن و خارج ادامه خواهد داد. علاوه بر این، عرضه داخلی این بازی، رکورد جدید برای کپکام به شما می‌آید. پس این بازی از جهاتی یک موفقیت به شمار می‌آید."

" بنابراین ما معتقدیم که هنوز برای رسیدن به یک نظر جامع پیرامون دیدگاه بازیکنان نسبت به این عنوان، زود است. ما همیشه با دقت به نظرات و بازخوردهای بازیکنان گوش می‌دهیم و از این اطلاعات برای ساخت بازی ها استفاده می‌کنیم."

 

RE 6 در حال حاضر با میانگین نمرات 67 برای کنسول Xbox 360 و 76 برای کنسول PS3 منتشر شده است که یک روند نزولی برای این عنوان به شمار می‌رود.

 

سپس از کپکام پرسیده شد که چرا انتظارات خود مبنی بر عرضه 7 میلیون نسخه از بازی را به 6 میلیون نسخه کاهش داده است که این کمپانی در جواب گفت: " تجدید نظر ما در رابطه با فروش بازی بر اساس یک تصمیم جامع بوده است که بازتاب فاکتور ها، عوامل و ریسک های مختلفی در این زمان بوده است."

 

این کمپانی در ادامه افزود: " ما چشم انداز خوبی برای رسیدن به هدف خود، یعنی فروش بیش از 6 میلیون نسخه، می‌بینیم. ما به خاطر نزدیک شدن کریسمس در خارج و شروع فصل فروش سال نو، فروش عناوین قدیمی در این سری و دیگر عوامل، به خود امیدوار هستیم."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا