اخبار بازی

کپکام عرضه بازی‌ها به صورت کامل و پولیش شده را در اولویت خود قرار داد

با توجه به عرضه نسبتا زود هنگام بازی اخیر کپکام (Street Fighter V) به علت Capcom Pro Tour امسال، این بازی نیاز به محتوا و پولیش بیشتری داشت. به دلیل بازخورد منتقدان نسبت «Street Fighter V»، کپکام از این به بعد تصمیم گرفت که زمان زیادی را صرف ساخت بازی‌های خود کند و تا زمانی که این کمپانی از آمادگی بازی برای عرضه آن مطمئن نشود، بازی را عرضه نخواهد کرد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید. 

آقای Kenzo Tsujimoto، رئیس و مدیر عامل این کمپانی، روند جدیدی که کپکام در پیش خواهد گرفت را شرح داد. او در طول پرسش و پاسخ آخرین گزارش درآمد این شرکت، گفت: «اگر بازی‌ها نیاز به زمان بیشتری برای توسعه و پولیش بیشتر داشته باشند، کپکام این بازی‌ها را با تاخیر عرضه خواهد کرد». مدیر اجرایی این کمپانی اعلام کرد: «این یک برنامه توسعه جدیدی است که برای تعداد کمی از عناوین این کمپانی، اعمال خواهد شد.» او این عناوین را مشخص نکرد که کدام بازی‌ها خواهند بود. 

«بازی‌هایی که قرار است در سطح جهانی موفق شوند، باید کیفیت بالایی داشته باشند. برای این منظور، باید زمان نسبتا زیادی را صرف ساخت و توسعه بازی‌ها کرد تا نتیجه مثبتی از بازخورد و قضاوت همه را در بر داشته باشند. ما برای بازی‌هایی که در طول ساخت و توسعه، هنوز به آن مرحله از استاندارد برای عرضه نرسیده‌اند، باید تجدید نظری در دوره توسعه آن کرده باشیم. این حالت را برای تعداد کمی از عناوین خود انجام خواهیم داد.»
«به جای تمرکز بر دوره‌های فروش یا مهلت توسعه، دستیابی به کیفیت بالا برای رضایت کامل و خشنود کردن مشتری‌ها و گیمرها، از طرف ما انجام خواهد شد. این کار در اولویت ما است، حتی در زمانی که نیاز به اصلاح در زمان بندی و توسعه پروژه باشد.»

Tsujimoto به سرمایه گذاران و تحلیلگران هشدار داد که این روش، ممکن است افت فروش را در مدت کوتاهی به همراه داشته باشد. با این وجود، او هنوز هم انتظار رشد 10 درصدی نرخ سالانه را دارد. همچنین این را تاکید کرد که وقتی زمان زیادی صرف ساخت یک محصول بزرگ شود، در نهایت باعث تقویت آن خواهد شد و نتیجه بسیار مطلوبی دارد.  

زمانی که سال مالی کپکام در سی و یکم ماه مارس امسال به پایان رسید، مشخص شد که یک میلیون و چهارصد هزار نسخه از «Street Fighter V» به فروش رسیده است. کپکام انتظار فروش دو میلیون نسخه از این بازی را داشت که 600 هزاز نسخه کمتر از حد انتظار این کمپانی به فروش رسیده است. 
از زمان بتای «Street Fighter V» و عرضه آن، مشکلاتی در سرور آنلاین بازی وجود داشتند که البته این مشکلات تا حد زیادی برطرف شده‌اند. 
بخش داستانی بازی به صورت رایگان در ماه جون، در دسترس قرار خواهد گرفت. جدا از «Street Fighter»، کپکام سه بازی بزرگ و اصلی معرفی نشده را دارد که یکی از آن‌ها «Monster Hunter» است اما دو عنوان دیگر مشخص نیستند. 

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا