اخبار بازی

کپکام در حال برنامه ریزی برای عرضه عناوین بزرگ و اصلی خود است

کپکام در کنار عرضه عنوان محبوب «Monster Hunter Stories» که یک بازی RPG برای 3DS است، برنامه‌هایی برای یک «Monster Hunter» جدید را دارد. همچنین کپکام در کنار معرفی بازی جدید «Monster Hunter»، توجه بیشتری نیز به اعلام نتایج مالی امسال خود دارد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

«ما قصد داریم که در کنار عرضه Monster Hunter Stories، دیگر بازی‌ها و عناوین جدید را برای مشتری‌هایمان معرفی و عرضه کنیم. علاوه بر عرضه Monster Hunter Stories و دیگر عناوین جدیده محبوب، ما در حال برنامه ریزی برای عرضه عناوین اصلی و بزرگ‌مان نیز هستیم. در حال حاضر، ما به دلایل مسائل مهمی نمی‌توانیم در مورد لاین آپ عناوین جدید و پیش رویمان، صحبتی کنیم. در کنار معرفی و عرضه بازی‌های جدیدی از جمله Monster Hunter Stories ،Ace Attorney 6 و Resident Evil Umbrella Corps، بر روی عناوین اصلی و بزرگی تمرکز داریم.» 

این را در نظر داشته باشید که دو میلیون واحد از عنوان اصلی «Monster Hunter»، رقمی نیست که کپکام انتظار آن را داشته باشد. همچنین گفته شده است که «Monster Hunter Explore»، که یک بازی free-to-play برای گوشی‌های هوشمند است، چهار میلیون بار دانلود شده است که با حد انتظار کپکام همخوانی داشته است. این کمپانی قصد دارد که در آینده، با بهبود نمودن این بازی، آن را بهتر و بهتر کند. 
«Monster Hunter Online» نیز در آسیا، در دسترس قرار گرفت و خدمات خود را آغاز کرده است. کپکام در حال همکاری با Tencent است تا این بازی را در صدر بازی‌های آنلاین قرار دهد. 

 

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا