اخبار بازی

کپکام در حال بررسی چگونگی عرضه‌ی بازی‌های PS4/Xbox One برای Nintendo Switch است

یکی از بزرگترین پرسش‌هایی که ذهن علاقه‌مندان کنسول جدید نینتندو، Nintendo Switch را به خود درگیر کرده این است که چه شرکت‌های شخص ثالثی [Third-Party] از این کنسول نوپا حمایت خواهند کرد؛ موردی که کنسول‌های اخیر نینتندو از آن بی بهره بودند. با این حال برای دریافت پاسخ این پرسش باید تا زمان عرضه‌ی کنسول مذکور بمانیم تا با مشاهده‌ی میزان فروش آن به پاسخ خود برسیم؛ اما حداقل در این لحظه یک شرکت وجود دارد که در حال بررسی عرضه‌ی بازی‌های خود برای این پلتفرم جدید نینتندوست.

شرکت مورد بحث، کپکام [CapCom] نام دارد، که اخیراً در جریان یک جلسه‌ی پرسش و پاسخ به این پرسش که آیا آن‌ها برنامه‌ای برای عرضه‌ی بازی‌هایشان که پیش از این برای PS4 و Xbox One انتشار یافته‌اند، برای Nintendo Switch دارند یا خیر؟ پاسخ داده‌اند که بدین شرح است:" ما در حال حاضر در حال بررسی چگونگی اجرای نرم‌افزارهای چند پلتفرمی‌ای که برای Playstation 4 و Xbox One عرضه شده‌اند، بر روی Nintendo Switch هستیم و متاسفانه در این لحظه قادر به صحبت بیشتر پیرامون این مهم نیستیم. با این حال، ما احساس می‌کنیم که تفاوت‌های بسیاری بین بازی‌های Nintendo Switch با بازی‌های Playstation 4 و Xbox One وجود دارد. در کپکام، ما با بررسی ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری تعیین می‌کنیم که چه عنوانی برای چه پلتفرمی عرضه گردد. چرا که بر این باوریم که بازی‌هایمان باید حداکثر لذت را برای بازیکنان به ارمغان بیاورند."

کنسول Nintendo Switch در زمانی نامخشص در ماه مارس 2017 میلادی وارد بازار خواهد شد؛ اطلاعاتی از جمله قیمت و زمان عرضه‌ی مشخص آن در ماه ژانویه 2017 میلادی اعلام خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا