اخبار بازی

کپکام دامنه تجاری جدید برای عنوان Onimusha به ثبت رساند

به‌تازگی شرکت «کپکام» دامنه تجاری جدیدی را برای عنوان «Onimusha» به معرض ثبت رسانده‌است، که به واسطه آن به‌نظر می‌رسد طرفداران این فرانچایز باید در آینده‌ای نزدیک منتظر خبر‌های خوبی در رابطه با این عنوان باشند. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه باشید.

 

بر طبق پستی که چندی پیش توسط کاربری به‌نام "Miku" در انجمن محبوب «NeoGAF» در ارتباط با این موضوع به انتشار رسید، به‌نظر می‌رسد که این دامنه‌ای که اخیرا به ثبت رسیده‌است، کاملا جدید است و تنها به یک تمدید نام تجاری قدیمی محدود نمی‌شود.

 

با این‌حال هنوز هیچ اطلاعات مشخصی پیرامون این موضوع به انتشار نرسیده‌است، اما نباید فراموش کرد که این اقدام اخیر «کپکام» نمی‌تواند به‌طور قطع به منظور تایید معرفی نسخه جدیدی از فرانچایز «Onimusha» برای عرضه بر روی کنسول های خانگی و یا کامپیوتر‌های خانگی باشد و در عوض به ثبت رسیدن این دامنه جدید می‌تواند به منظور معرفی نسخه‌ای جدید از این فرانچایز برای تلفن‌های هوشمند و یا معرفی مجموعه‌ای بازسازی شده از نسخه‌های قدیمی‌تر این فرانچایز، انجام گرفته باشد; چرا که «کپکام» در سال‌های اخیر بارها علاقه خود نسبت به عرضه بازسازی عناوین و سری‌بازی‌های قدیمی خود را ابراز کرده‌است و چه‌بسا توانسته تعداد انگشت‌شماری از آنها را نیز به عنوان عناوین بازسازی شده در بازه‌زمانی اخیر روانه بازار کند.

 

سری عناوین «Onimusha» اولین بار در سال 2001 با عرضه‌شدن اولین نسخه آن تحت عنوان «Onimusha: Warlords» بر روی کنسول افسانه‌ای PS2، به دنیا معرفی شد، و در سال‌های بعد از آن به وسیله دنباله‌های متعدد از جمله «Onimusha 2: Samurai's Destiny»، «Onimusha 3: Demon Siege» و «Onimusha 4: Dawn of Dreams» به حیات خود ادامه داد.

 

نظر شما چیست ؟ آیا نسخه جدیدی از این فرانچایز به منظور عرضه بر روی پلتفرم‌های نسل هشتم در دست توسعه است یا اینکه «کپکام» در تدارک کالکشنی بازسازی‌شده از نسخه‌های پیشین آن است ؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا