اخبار بازی

کپکام تصمیم دارد بهترین استودیوی بازی‌سازی جهان شود

شرکت کپکام با انتشار و معرفی نسخه‌های جدید سری بازی‌ها محبوب خود نظیر Street Fighter و Resident Evil روزهای موفقیت آمیزی را سپری می‌کند. در عین حال آن‌ها تصمیم دارند تا به موفقیتی بزرگتر برسند؛ کپکام تصمیم دارد تا در آینده به بهترین استودیوی بازی‌سازی جهان تبدیل شود.

این شرکت چندی پیش گزارش سالیانه خود را منتشر کرد و در جریان آن برنامه‌های مد نظر خود برای آینده را اعلام کرد، که بر طبق آن، این شرکت تصمیم به تقویت IPهای فعلی خود در ضمن ورود به دیگر تجربه‌ها و سبک‌ها گرفته است. Yoichi Egawa از کپکام در این مورد بیان داشته:

"در عین پیشرفت مداوم، ما تصمیم گرفتیم که به بهترین استودیوی بازی‌سازی جهان تبدیل شویم. ما احساس می‌کنیم که این مورد با پیشبرد و گسترش بازی‌های فعلی و همچنین حضور در چالش‌ها و سبک‌های جدید میسر شود. ما نمی‌توانیم سبک‌های موفق و محبوبی مانند تیر‌اندازی [شوتر] و استراتژی که بازیکنان زیادی به آن‌ها علاقه‌مند هستند و در رقابت‌های آنلاین و رقابت‌های ورزش‌های الکترونیک بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند را نادیده بگیریم."

وی در ادامه اذعان داشت:" بنابراین ما با حفظ نقاط قوت خود و بررسی نیازهای بازار با خلق بازی‌هایی که تنها از دست کپکام برمی‌آید به جلو حرکت می‌کنیم."

البته او در جریان شرح برنامه‌های کپکام تائید کرد که توجه این شرکت بر روی کیفیت خواهد بود نه تعداد؛ موردی که باعث شکست شرکت‌های بسیار تاکنون شده است. شرکت کپکام اوایل سال جاری بازی Street Fighter V را منتشر کرد و تصمیم دارد تا بازی بسیار مورد انتظار Resident Evil 7 را نیز ماه ژانویه سال 2017 میلادی وارد بازار کند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا