اخبار بازی

کپکام به موفقیت Resident Evil 7 در بخش فروش امیدوار است

کمپانی کپکام توانست در هفته اول انتشار عنوان Resident Evil 7 تعداد 2.5 میلیون نسخه از این بازی را به بازار عرضه کند، با این حال این رقم  از میزان نسخه‌های عرضه شده شماره‌های پنجم و ششم این بازی که به ترتیب 4 میلیون و 4.5 میلیون نسخه در هفته اول انتشار بود، کمتر است. این بازی در تاریخ 10 فوریه توانست به رقم 3 میلیون نسخه ارسالی در سراسر جهان دست پیدا کند که تنها 1 میلیون نسخه با پیش‌بینی قبلی کپکام فاصله دارد. کپکام پیش از این اشاره کرده بود که انتظار دارد بتواند 4 میلیون کپی از این شماره تا پایان ماه مارس به بازار عرضه کند.

به گفته کپکام هرچند این رقم در مقایسه با عنوان Resident Evil 6 کمتر است؛ اما این موضوع می‌تواند به دلیل استفاده گسترده‌تر از نسخه‌های دیجیتالی بازی باشد. این کمپانی افزود: «علاوه بر این موضوع، هدف نهایی سال مالی ما که عرضه چهار میلیون نسخه‌ای از این بازی است کاملاً امکان‌پذیر خواهد بود.»

همچنین این شرکت در یک پرسش و پاسخ اظهار کرد که محتویات قابل دانلودی که برای این بازی عرضه شده و خواهند شد به فروش این نسخه کمک خواهند کرد و مهم‌ترین عاملی است که می‌تواند باعث شود فروش این بازی از میزان فروش 6.7 میلیونی Resident Evil 6، دومین بازی پرفروش کپکام، بیشتر شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا