اخبار بازی

کوله پشتی AORUS B3 Ultimate Gaming؛ مخصوص گیمر های حرفه ای

حمل و نقل نوت بوک ها به خصوص از نوع گیمینگ، نیازمند یک کیف حرفه ای با قابلیت جلوگیری از آسیب دیدن دستگاه است. به کار گیری مواد با کیفیت و ضربه گیر های قدرتمند در محل مناسب از ویژگی های یک کیف نوت بوک مناسب به شمار می روند. کمپانی AORUS که یک برند زیر مجموعه کمپانی GIGABYTE™ و تولید کننده تجهیزات گیمینگ است، به تازگی کیف مخصوص حمل نوت بوک های گیمینگ با حداکثر سایز صفحه نمایش 14 اینچ را معرفی کرده است.

AORUS B3 Ultimate Gaming

کیف AORUS B3 Ultimate Gaming با بهره گیری از طراحی هوشمندانه خود، فضای مخصوص برای حمل هدست، آداپتور و موس را دارد. استفاده از پد محافظ در کیف AORUS B3 سبب گردیده تا نوت بوک و سایر تجهیزات را با اطمینان خاطر بیشتری حمل کنید. به کارگیری نایلون 1680D به عنوان روکش روی بدنه کیف، قابلیت ضد آب را به کیف AORUS B3 اعطا می کند. همچنین به کارگیری نایلون در بدنه کیف سبب کاهش وزن و سهولت در حمل و نقل آن می شود.

 

AORUS B3 Ultimate Gaming

 

 وزن کیف B3 فقط 1070 گرم است که با توجه به ضدآب بودن، وجود فضای اختصاصی برای حمل تجهیزات جانبی و پدهای ضربه گیر، مقدار قابل قبولی به شمار می رود. کمپانی AORUS در استفاده از رنگ نارنجی در بدنه کیف بسیار محتاطانه عمل کرده تا ظاهر شیک و با وقار آن حفظ شود و در شرایط مختلف قادر به استفاده از B3 Ultimate Gaming باشید.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا