اخبار بازی

کولر مستر پاور MasterWatt Lite 230V را معرفی می کند

شرکت کولر مستر، پیشتاز در عرصه‌ی تولید قطعات کامپیوتر، عضوی جدید به اعضای خانواده‌ی منابع تغذیه‌ی خود اضافه کرد. The MasterWatt Lite 230V یک منبع تغذیه‌ی حیاتی برای برق رسانی مطمئن و کم هزینه است. در این جعبه‌ی مطمئن تمام چیزهای مورد نظر برای یک برق رسانی کم هزینه و بی دردسر تعبیه شده است تا شما بابت برق رسانی کامپیوتر خود نگران نباشید. علاوه بر آن، کولر مستر تکنولوژی های پیشرفته تری مانند PFC و PMV برای پایداری بیشتر و همگامی با استاندارد های ErP 2013 و CE برای امنیت و مصرف پایین انرژی را تعبیه کرده است تا این منبع تغذیه به یک جعبه‌ی حیاتی برای برق رسانی مطمئن و کم هزینه تبدیل شود.

 

 src=/files/coller_cover.jpg style=

طراحی مدار پیشرفته

PFC + PWM فعال همراه با توپولوژی دوقلوی رو به جلو و فیلتر دوگانه‌ی EMI توان خروجی سیستم را بهینه تر می سازد، عملکرد سیستم را افزایش می دهد و باعث پایداری سیستم شما می شود.

 

فن های ساکت و با دوام

 

فن های کنترل دمای HDB 120 میلیمتری کولر مستر می توانند به طور روان و بدون اصطکاک، در صدای کم و با دوام بالا کار کنند.

 

توان سبز

همگامی با استاندارد های جدید ErP این اطمینان را به شما می دهد که در حالت آماده به کار سیستم شما 0.5 وات مصرف داشته باشد. این سازگاری با مقادیر ATX مشخص شده برای استاندارد ErP به دست آمده است. با سازگاری ErP و بهره وری بهتر از 82/85/82 % در کارکرد 20/50/100 % MasterWatt Lite استاندارد های سخت گیرانه‌ی EU617/2013 را نیز برآورده می سازد.

 

محافظ امنیت

حفاظت کامل(OCP/OVP/UVP/SCP/OPP) همراه با محافظ حرارت بالا (OTP)، ریسک های ناشی از خطرات اختلالات برق را کمینه می سازد.

 

استاندارد +80 گواهی شده از 230V EU

85% بهره وری در اکثر مواقع حاصل می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا