اخبار بازی

کولرمستر MasterMouse S را عرضه می‌کند

کولرمستر، از پیشتازان طراحی و تولید قطعات و لوازم‌جانبی کامپیوتر، امروز از عرضه‌ی MasterMouse S خبر داد. MasterMouse S یک ماوس گیمینگ زیبا است با نورپردازی RGB هوشمند، چهار سطح DPI تا 7200 DPI، و طراحی ارگونومیک جهت جایگیری بهتر در دست.

 src=/files/1(6).jpg /></p><p dir=RTL> </p><p dir=RTL><strong>تجهیز شده برای گیمینگ</strong></p><p dir=RTL><span dir=LTR>MasterMouse S</span> از یک سنسور نوری <span dir=LTR>PixArt</span> استفاده می‌کند و به شما امکان انتخاب از میان چهار سطح <span dir=LTR>DPI</span> از <span dir=LTR>400</span> تا <span dir=LTR>7200 DPI</span> را می‌دهد. مقادیر <span dir=LTR>DPI</span> بدون درون‌یابی (<span dir=LTR>Interpolation</span>) هستند و همچنین این ماوس از شتاب‌دهی استفاده نمی‌کند. این ویژگی‌ها برای رسیدن به دقت بالا کارآمد هستند.</p><p dir=RTL>روی بدنه‌ی ماوس ۶ دکمه وجود دارد و ۵ تای آن‌ها قابل استفاده برای دو عملکرد متفاوت در ترکیب با دکمه‌ی <span dir=LTR>Storm TactiX</span> هستند. <span dir=LTR>Storm TactiX</span> عملکردی مشابه دکمه‌ی <span dir=LTR>Fn</span> بر روی لپتاپ‌ها را دارد و نام آن از <span dir=LTR>CM Storm</span>، نام پیشین خط محصولات گیمینگ کولرمستر، نشأت گرفته است.</p><p dir=RTL>به لطف پردازنده‌ی <span dir=LTR>32-bit ARM</span> و حافظه‌ی داخلی <span dir=LTR>512KB</span> می‌توانید ماکروها و تنظیمات خود را روی پنج پروفایل برای استفاده روی هر کامپیوتری و بدون نیاز به نرم‌افزار جانبی ذخیره کنید. به این ترتیب تنظیماتتان را بدون محدود بودن به کامپیوتر خودتان، همه‌جا در دسترس خواهید داشت.</p><p dir=RTL> </p><p dir=RTL><strong>نورپردازی </strong><strong><span dir=LTR>RGB</span></strong><strong> قابل تنظیم</strong></p><p dir=RTL>نورپردازی به کار رفته در لبه‌ی چرخ ماوس و لبه‌ی پشتی ماوس قابل شخصی‌سازی با انتخاب از ۱۶.۷ میلیون رنگ و طیف وسیعی از افکت های نوری برای هر قسمت است.</p><p dir=RTL>تمام تنظیمات نورپردازی، عملکرد دکمه‌ها، تنظیمات ماکرو، سطح <span dir=LTR>DPI</span> و تنظیمات مختلف سنسور قابل شخصی سازی توسط نرم‌افزار کولرمستر هستند.</p><p dir=RTL> </p><p dir=RTL style= src=/files/cooler_master_mouse.jpg style=

 

دوام قطعات داخلی و خارجی

پوشش بیرونی  UVمات به کار رفته در MasterMouse S در برابر فرسایش مقاوم است و اثر انگشتان را به خود نمی‌گیرد. دو دکمه‌ی اصلی از سوییچ‌های Omron استفاده می‌کنند که تا بیش از ۲۰ میلیون کلیک عمر می‌کنند و نقطه‌ی اتصال کابل نیز با دوام مناسب برای استفاده‌ی گیمینگ طراحی شده است.

 

MasterMouse Lite S نیز با ظاهری مشابه و امکاناتی ساده تر به همراه این محصول عرضه می‌شود. این ماوس ۸۶ گرم وزن دارد و دارای نورپردازی LED سفید در دو قسمت است و از سنسور نوری PixArt PAW3509 با سه سطح DPI تا 2000 DPI استفاده می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا