اخبار بازی

کوجیما: Death Stranding بهترین ساخته‌ام خواهد بود

 

«هیدئو کوجیما» کارگردان افسانه‌ای سری «متال‌گیر»، امیدهای بسیاری برای موفقیت پروژه آتی خود دارد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

 

طی کنفرانس خبری سونی در نمایشگاه E3 سال جاری میلادی بود که «Death Stranding» به عنوان جدیدترین عنوان در حال ساخت توسط کوجیما، معرفی شد. بازی با تریلری فوق‌العاده که در آن «Norman Reedus» نیز هنرنمایی می‌کرد، به نمایش درآمد.

وی اخیرا در گفت‌وگو با مارک سرنی اذعان داشت:

 

«تاکنون هرآنچه که ساخته‌ام، من مجبور بوده‌ام که از برخی مسائل صرف نظر کنم… یا حداقل درباره موضوعی سازش کنم تا با نظام ساخت پیش رفته و آن پروژه را انجام دهم و به پایان برسانم. ما این‌بار، کار کردن با شما [مارک سرنی] و فراهم آوردن تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته، که ما همه این موارد را در کنار خود داریم، شرایط متفاوتی ایجاد کرده است. من کاملا اعتماد دارم که ما به سمت چیزی کاملا جدید پیش خواهیم رفت چه هیچ شخصی تا کنون ندیده است. این پروژه با فاصله بهترین کار من خواهد بود و بسیار به آن اعتماد دارم.»

 

کاملا مشخص است که صحبت‌های کوجیما پیرامون سازش کردن و صرف نظر از برخی از مسائل، کاملا به تنش به وجود آمده بین وی و کونامی سر پروژه متال‌گیر سالید 5 برمی‌گردد. پروژه‌ای که به نظر می‌رسد از نظر کوجیما تمام پتانسیل‌هایش عملی نشده است. همچنان بحث‌های بسیاری پیرامون محتوای متال‌گیر 5 وجود دارد.

به هر حال، Death Stranding برای پلتفرم‌های PC و PS4 در حال تولید است و فعلا در مراحل اولیه ساخت به سر می‌برد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا