اخبار بازی

کوجیما شخصیت کامل مربوط به لوگوی کوجیما پروداکشنز را نشان داد

آقای هیدئو کوجیما اخیرا اعلام کرده بود که لوگوی استودیوی جدیدش، یک راز نهفته داشته است. این راز به شکل سر یک شخصیت بود که بدن کاملی دارد. هم اکنون، کوجیما کل هیکل و بدن این شخصیت را نشان داده است. این شخصیت، مربوطه به بازی کوجیما که قرار است برای PC و PS4 عرضه شود، نیست. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 src=https://www.upsara.com/images/2hoz_3063941-kojipro.jpg style=

تهیه کننده استودیوی کوجیما پروداکشنز گفت: «این عکس مربوط به بازیی که مشغول ساخت آن هستیم، نیست.» همان‌طور که مشاهده می‌کنید، نام این شخصیت لودنس است که لباس فضایی دارد. با اینکه این عکس مربوط به بازی کوجیما نیست اما ممکن است که به یک سری از المان‌ها و ویژگی‌های بازی، اشاراتی داشته باشد. البته این هم امکان دارد که لودنس را در بازی جدید و در حال ساخت کوجیما، به عنوان یکی از ویژگی‌های عینی یا حتی Easter Egg ببینیم.

کوجیما: «ما به واسطه‌ی تکنولوژی روز، امکانات و تجهیزات حال حاضر که محدودیت‌ها و مرزها را کنار می‌زند، یک بازی همراه با تجربه‌ای جدید در آینده‌ای نزدیک و نو را عرضه خواهیم کرد.» با این حال، به طور واضح مشخص نیست که آیا کوجیما به بازی خودش اشاره کرده است یا نه. «وقتی که بازی ما رسما معرفی و رونمایی شود، امکان دارد که شما فکر کنید این یک بازی عالی و برجسته‌ای نیست. اما زمانی کلیت بازی را درک خواهید کرد و پی به آن خواهید برد که آن را ببینید و بازی کنید. سبک این بازی اکشن است.»
کوجیما همچنین گفت که امیدوار است بازی به صورت یک سری و دنباله عرضه شود و دوست دارد که در آینده، انیمه و مانگا و اسباب بازی‌های مربوط به بازی خود را ببیند.

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا