اخبار بازی

کوجیما اطلاعات جدیدی در مورد بازی Death Stranding منتشر کرد

بعد از معرفی رسمی بازی جدید آقای هیدئو کوجیما با نام «Death Stranding»، سازنده آن یعنی کوجیما پروداکشنز یک سری اطلاعات را در مورد آن منتشر کرد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

در میان توئیت‌های پشت سر همی که امروز کوجیما ارسال کرد، او اطلاعاتی را در مورد داستان گفت و اشاره کرد که هواداران نباید انتظار داشته باشند که بازی به زودی عرضه شود. ساخت تیزر بازی «Death Stranding» که در کنفرانس سونی نمایش داده شد، دو ماه و نیم به طول انجامید که با همکاری یکی از اعضای کهنه کار هالیوود، یعنی آقای Kyle Cooper، ساخته شد. Kyle Cooper بر روی فیلم‌هایی از جمله Braveheart ،Iron-Man و Fast & Furious کار کرده است.

«Death Stranding» داستانی در مورد تکامل بشریت را روایت می‌کند یا حداقل می‌توان گفت که پس زمینه داستان بازی به این موضوع اشاره دارد. کوجیما پروداکشنز همچنین گفت که این بازی فراتر از المان‌های سنتی اکشن و نقش آفرینی است و هدف بازی این است که سبکی جدید و نو را ارائه دهد. 
این بازی به عنوان انحصاری کنسولی، برای PS4 عرضه خواهد شد و سپس برای PC نیز عرضه می‌شود. بازیگر و موشن کپچر شخصیت اصلی آن آقای Norman Reedus بوده که در سریال Walking Dead شناخته شده است. قبل از پروژه «Death Stranding»، نورمن ریداس به عنوان بازیگر بازی «Silent Hills» نیز با کوجیما و کونامی همکاری کرده بود که متاسفانه در حین کشمکش بین کوجیما و کونامی، پروژه ساخت بازی توسط کونامی به کل کنسل شد. 

کوجیما اشاره کرده بود که می‌خواهد با «Death Stranding» مرزها را رد کند و اگر نمایش بازی در E3 برای شما نکته و مفهومی داشت، از نکاتی است که کوجیما به آن علاقه دارد چرا که می‌خواهد مردم و طرفداران به حدس و گمانه زنی در مورد نمایش بازی بپردازند. نمایش و تریلر بازی با Norman Reedus آغاز می‌شود که نوزادی در کنار او با بند ناف حضور دارد. هر دو برهنه بر روی ساحلی حضور دارند که اطراف آن‌ها، پوشیده از نهنگ‌ها و ماهیان مرده [بر روی ساخل] است. 

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا