اخبار بازی

کوجیما از عدم عرضه‌ی Metal Gear Solid: The Legacy Collection بر روی Xbox 360 می‌گوید

چند وقت پیش تائید شد که Metal Gear Solid: The Legacy Collection قرار است به صورت انحصاری روی کنسول PS3 عرضه شود. حال آقای کوجیما به تازگی گفتگویی را انجام داده است و رسماً اعلام کرد که این کالکشن بر روی Xbox 360 منتشر نخواهد شد. دلیل این کار هم وجود عنوان Metal Gear Solid 4 می‌باشد که تا به حال روی این کنسول عرضه نشده است.
کوجیما در مصاحبه‌ی رادیویی اعلام کرد که عرضه‌ی Metal Gear Solid: The Legacy Collection بر روی Xbox 360 زمان زیادی را می‌طلبد زیرا این بازی دارای حجم اطلاعاتی بالا است.
هیدئو کوجیما می‌گوید: "من متأسفم که می‌گویم این کالکشن بر روی Xbox 360 عرضه نخواهد شد. زیرا هیچ نسخه‌ای از MGS 4 روی این کنسول عرضه نشده است. برای این توضیح باید بگویم که حجم بالای MGS 4 اجازه‌ی این کار را به ما نمی‌دهد."
از آن‌جایی که Xbox 360 از دیسک‌های Blu-Ray استفاده نمی‌کند، عرضه‌ی MGS 4 بر روی این کنسول، نیاز به هفت DVD دارد که بسیار زیاد و وقت‌گیر می‌باشد.
کوجیما در ادامه صحبت‌هایش گفت: "من دوست داشتم که این کالکشن را روی Xbox 360 عرضه کنیم اما ممکن نمی‌باشد. شاید بعد از عرضه‌ی کنسول بعدی مایکروسافت، ما این بازی روی کنسول نسل بعد این شرکت عرضه کنیم."
وی در آخر گفت: "اگر هم ما عنوان MGS 4 را از این کالکشن حذف کنیم و آن را روی Xbox 360 عرضه کنیم، دیگر نمی‌توانیم نامِ The Legacy Collection را روی این عنوان بگذاریم."
این بازی در حالی در ماه June عرضه می‌شود که شامل بازی‌های Metal Gear Solid، Metal Gear Solid 2: HD Edition، Metal Gear Solid 3: HD Edition، Metal Gear Solid: Peace Walker HD Edition، Metal Gear Solid: VR Missions و Metal Gear Solid 4: Trophy Edition می‌باشد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا