اخبار بازی

کوجیما از تجربیات خود در کمپانی کونامی می گوید

هیدئو کوجیما کارگردان سری بازی های تحسین شده متال گیر، طی مصاحبه جدیدش با وبسایت IGN، از تجربیات خود که طی 30 سال کار در کمپانی کونامی بدست آورد گفت.در ادامه خبر با بازی سنتر همراه باشید.

هیدئو کوجیما می گوید:

«در حال حاضر من که اینجا ایستاده ام 53 سال از عمر زندگی من گذشته است. تمام آن چیزی که من در طول 53 سال از زندگیم تجربه کردم اعم از فیلم های که دیدم، کتاب های که خواندم، موزیک های که گوش دادم، بازی های که انجام دادم، مردمی که طی سی سال کار کردن در این صنعت ملاقات کردم، اینها تشکیل دهنده من هستند. ولی چیزی که بدون هدف این وسط وجود دارد متعلق به موقعی است که در کونامی مشغول ساخت بازی بودم و تجربیاتی که در این کمپانی بدست آوردم. من الان قدم گذاشته ام در چالشی جدید و من قصد دارم تا آن روزی که زنده ام به ساخت بازی ادامه دهم. من اعتقاد دارم تجربیاتی که در طول این 53 سال بدست آورده ام من را در این مسیری که گام نهاده ام گمراه نخواهد کرد.»

بعد از اینکه او در سال 2015 کونامی را ترک کرد، استودیوی جدید و مستقل به نام Kojima Productions را تاسیس کرد و در اولین پروژه خود با همکاری سونی در حال ساخت عنوان Death Stranding است.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا