اخبار بازی

کنفرانس Namco در TGS08

 

شرکت Namco دیروز کنفرانس خود را در شهر توکیو برگزار کرد.
این کنفرانس با هدف معرفی بازی‌های جدید این شرکت که در TGS08 به نمایش در می‌آیند برگزار شد.
در ابتدا Naruo Uchida (مدیر بخش تجارت جهانی Namco) به روی سن آمد و اعلام کرد بازی‌های Namco Bandai به دیدگاه جهانی ساخته می‌شوند و سلیقه‌های گوناگونی را در برمی‌گیرد.

بعد از آن چند هنرمند با لباس نینجا بر روی سن آمدند و به انجام حرکات نمایشی مربوط به بازی Afro Samurai پرداختند.

 

نوبت به معرفی بازی‌ها می‌رسد.
تریلری از بازی Takes of Symphonia: Dawn of the New World پخش شد. این بازی عنوان اختصاصی Wii است که نسخه US آن در ماه نوامبر عرضه می‌شود.

بازی بعدی Eternal Sonata نسخه PS3 است که دمویی از آن پخش شد و اعلام شد در تاریخ 21 اکتبر در آمریکا و ماه فوریه در اروپا عرضه می‌شود.

 

عنوان بعدی یک بازی Arcade برای Xbox Live با نام PowerUp Forever است که در ماه نوامبر عرضه می‌شود.

بازی National Geographic PANDA به نمایش درآمد که گیم‌پلی آن مربوط به تربیت و پرورش پاندا است!! این بازی برای DS در ماه نوامبر عرضه می‌شود.

We Ski & Snowboard هم به نمایش درآمد که یک بازی اختصاصی برای Wii است و همانطور که از اسم آن مشخص است یک بازی Snowboard است که قابلیت‌های Wii-mote, nunchuk و Balance Board کنسول Wii بهره میبرد.

 

همچنین تریلر‌هایی از (Dragon Ball: Origins (DS), Dragon Ball Z: Infinite World (PS2 به نمایش درآمد.

نوبت به بازی Naruto: Ultimate Ninja Storm می‌رسد، این بازی که اختصاصی PS3 است همانند دیگر بازی‌ها یک تریلر از آن نمایش داده شد و تاریخ عرضه آن 4 نوامبر در آمریکا و 7 نوامبر در اروپا اعلام شد.

 

و در آخر هم تریلر بسیار قشنگی از بازی Splatterhouse نمایش داده شد و اعلام شد این بازی در سال 2009 برای کنسول‌های PS3 و Xbox 360 عرضه خواهد شد.

متاسفانه هیچ خبری از Tekken 6 در این کنفرانس نبود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا