اخبار بازی

کنفرانس خبری مایکروسافت در این هفته تایید شد

Major Nelson مدیر برنامه ریزی Xbox Live تایید کرد مایکروسافت این هفته کنفرانس خبری مهمی در سن فرانسیسکو، برای X360 برگزار خواهد کرد. به گفته او این خبرها شما را واقعا خوشحال می کند.

نلسون در آخرین پادکست خود گفت: "هفته آینده من به سن فرانسیسکو خواهم رفت. ما در آنجا کنفرانسی خواهیم داشت که در آن اخبار خیلی جالبی را اعلام می کنیم. البته من از جزئیات کامل این خبرها آگاه نیستم، اما اخبار زیادی داریم که معرفی خواهیم کرد. فقط این را بگویم، که وقتی خبرها را بشنوید، واقعا خوشحال می شوید."

دیروز آرون گرینبرگ نیز در توییتر خود گفته بود مایکروسافت کنفرانسی در روز 24 فوریه (پنجشنبه همین هفته) برگزار خواهد کرد. البته ظاهرا این کنفرانس فقط برای کسانی است که دعوت شده اند و عمومی نیست. 

امروز صبح Microsoft UK نیز حرف نلسون را تایید کرد، اما از دادن جزئیات بیشتر سر باز زد. یکی از مسئولان مایکروسافت گفت: "من تایید می کنم که این هفته در سن فرانسیسکو، مایکروسافت نمایشی از خود خواهد داشت. قبل از مراسم از جزئیات آن چیزی نخواهیم گفت، اما منتظر رونمایی خبرهایی در آن باشید."

با این حساب، ظاهرا باید منتظر اولین خبرها از بمب های مایکروسافت در سال 2011 باشیم. مایکروسافت امسال به جز Gears of War 3 و Forza 4 هنوز بازی انحصاری دیگری معرفی نکرده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا