اخبار بازی

کنسول Project Scorpio چهار و نیم برابر قوی‌تر از Xbox One خواهد بود

با توجه به مصاحبه آقای فیل اسپنسر، کنسول ارتقا یافته آینده و پیش رو مایکروسافت که با نام Project Scorpio (اسم حال حاضر آن قبل از عرضه) معرفی شده است، چهار و نیم برابر قوی تر از کنسول Xbox One خواهد بود. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

فیل اسپنسر: «اسکورپیو نسبت به Xbox One اولی و اصلی، بسیار قدرتمندتر است. این کنسول چهار و نیم برابر قوی‌تر از Xbox One خواهد یود که شش ترافلاپس قدرت دارد و این قدرت در بازی‌ها و نحوه بازی کردن با آن‌ها تاثیر گذار خواهد بود.» 
در این مصاحبه، فیل اسپنسر اشاره کرد که برخی از بازی‌های Xbox One بر روی Project Scorpio، مقیاس داینامیک و پویا داشته و کیفیت اجرایی بهتری خواهند داشت. همچنین اعلام شد که اسکورپیو همه‌ی بازی‌های Xbox One را اجرا خواهد کرد، هر چند که احتمال دارد بازی انحصاری برای کنسول اسکورپیو عرضه شود (این قسمت در منبع ذکر شد) اما از جهتی دیگر، مایکروسافت اعلام کرد هیچ بازی انحصاری برای آن عرضه نخواهد شد.
اسپنسر در ادامه گفت که مایکروسافت قصد داشت این کنسول قدرتمندتر و ارتقا یافته را امسال عرضه کند اما بعدا تصمیم گرفت که پروژه را به تعویق اندازد چرا که قصد داشت صبر کند تا مطمئن شود یک کنسول با شش ترافلاپس قدرت را در زمان درستی عرضه کند و امکان آن وجود داشته باشد. سپس گفتند که Project Scorpio تعطیلات سال 2017 عرضه خواهد شد اما قیمت آن را اعلام نکردند. 
 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا