اخبار بازی

کنسول دستی Neo Geo Pocket 2 رقیب جدید شرکت‌های سونی و نینتندو.


آیا 14 پیش و کنسول دستی Neo Geo Pocket را که از سوی شرکت SNK Playmore ساخته شد را به یاد دارید؟ کنسولی که از نسل کنسولها قدیمی Neo Geo بود. برای انان که مطلع نیستند باید بگوییم این کنسول در سال 1998 به بازار عرضه گردید و درست است که نتواست موفقیت کنسول بعدی خود یعنی Neo Geo Pocket Color بدست آورد ولی در زمان خود کنسول بسیار سرگرم کننده‌ای به شمار می‌رفت و اگر در آن موقع رقیب سرسختی همانند Nintendo GameBoy را پیش روی خود نمی‌دید شاید توان ماندن را می‌داشت.

بعد از سخنان بالا بگذارید یک خبر بسیار خوب و جالب را به نسلی که با این کنسول خاطره دارند را بدیهم و آن این است که SNK با نسل جدید کنسول خود یعنی Neo Geo Pocket 2 به میادین بازی باز می‌گردد تا رقیب سرسختی برای کنسول‌های دستی دو شرکت سونی و نینتندو به شمار آید.

طبق جدیدترین اخبار، کنسول Neo Geo Pocket 2 دارای یک صفحه نمایش 4.3 اینچی می‌باشد، این کنسول که دارای 2GB حافظه داخلی می‌باشد از رم های SD پیروی می‌کند. طبق خبر این کنسول با 20 بازی در امریکای شمالی روانه بازار می‌شود که می‌توان به عناوینی چون Fatal Fury، Art of Fighting، Nam 1975، King of Monsters و King of Fighters ’94 اشاره نمود.

در حال حاضر از قیمت و تاریخ عرضه این کنسول و بازی‌های نامبرده اطلاع دقیق در دست نیست.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا